  • 1. Data: 2008-12-01 18:26:14
    Temat: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Od dluzszego czasu wynajmuje mieszkanie. Wczesniej podlaczona mialem
    neostrade wiec sila rzeczy musialem placic abo. Jakis czas temu
    zrezygnowalem z tej uslugi a abonament zostal. Prosilem wlascicieli zeby
    zrezygnowali z lini bo tel nie uzywam wiec po co mam paci 28zl/mies. Ci
    niestety kreca nosem. Zatem pytanie, czy moge nie placic im abo soro nie
    korzystam? A skoro oni chca utrzymac linie, niech sami za nia placa

  • 2. Data: 2008-12-01 18:46:17
    Temat: Re: wynajem mieszkania i abo. tel.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil K." <n...@i...com> napisał w wiadomości

    A co na temat telefonu mówi podpisana umowa najmu?

  • 3. Data: 2008-12-01 18:55:51
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > korzystam? A skoro oni chca utrzymac linie, niech sami za nia placa

    Możesz jej tak powiedzieć, ale i tak nic tu do prawa nie ma, tylko dogadać
    się pozostaje.

    Jacek

  • 4. Data: 2008-12-01 19:41:17
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Użytkownik "Kamil K." <n...@i...com> napisał w wiadomości
    >
    > A co na temat telefonu mówi podpisana umowa najmu?
    umowa juz dawno wygasla ;)
    Wynajmuje mieszkanie bez zadnej umowy

  • 5. Data: 2008-12-01 19:54:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > umowa juz dawno wygasła ;)
    > Wynajmuje mieszkanie bez żadnej umowy

    Ona nie wygasła, skoro nadal wynajmujesz. Uległa przedłużeniu na
    nieoznaczony czas. Zajrzyj do niej, co tam pisze na temat telefonu.

  • 6. Data: 2008-12-01 20:29:45
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    Robert Tomasik pisze:

    > Ona nie wygasła, skoro nadal wynajmujesz. Uległa przedłużeniu na
    > nieoznaczony czas. Zajrzyj do niej, co tam pisze na temat telefonu.

    Nie rozumiem, skoro byl termin wynajecia od-do. To teraz niby umowa
    dalej jest wazna? Jak z TPSA? ;D Byl aneks na przedluzenie umowy ale ten
    termin tez juz dawno minal...

  • 7. Data: 2008-12-01 20:58:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie rozumiem, skoro byl termin wynajecia od-do. To teraz niby umowa dalej
    > jest wazna? Jak z TPSA? ;D Byl aneks na przedluzenie umowy ale ten termin
    > tez juz dawno minal...

    Ale umowa trwa przecież nadal za obopólną zgodą. Mieszkasz w tym
    mieszkaniu.

  • 8. Data: 2008-12-01 21:17:52
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Kamil K." <n...@i...com> wrote
    > Nie rozumiem, skoro byl termin wynajecia od-do. To teraz niby umowa dalej
    > jest wazna?

    A na jakiej podstawie dalej mieszkasz...? Mylisz umowę najmu jako
    konstrukcją prawnego zobowiązania, ze świstkiem papieru-pisemnym jej
    udokumentowaniem. Niektóre umowy można zawrzeć ustnie, niektóre umowy można
    przedłużyć samym swoim zachowaniem, np. dalszym zamieszkiwaniem.

  • 9. Data: 2008-12-01 21:24:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No to po prostu przestań płacić za abo i powiedz im o tym.

    BTW formalnie dla nich to zdaje się przychód sumowany z najmem?
    JaC

  • 10. Data: 2008-12-01 21:28:34
    Od: "Kamil K." <n...@i...com>

    666 pisze:
    > No to po prostu przestań płacić za abo i powiedz im o tym.
    >
    > BTW formalnie dla nich to zdaje się przychód sumowany z najmem?
    > JaC

    za tel place dodatkowo jesli o to Ci chodzi.
    Troche sie obawiam ze jak powiem ze nie bede placil za abo to zaczna
    kombinowac zeby podniesc cene za wynajem.