    From: awex<t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: uciazliwy najemca
    Date: Wed, 1 Mar 2006 13:28:56 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Niestety kazdy przypadek utrudniania zycia człowiekowi przez innego człowieka
    jest inny. Zdecydowalem sie załozyc nowy temat troche tez ze wzgledu na
    nieprzespana noc, troche na moja narastajaca irytacje moim problemem.
    Wyglada on tak.
    W mieszkaniu nademna mieszka 2 facetow (na oko w wieku jeden 30 drugi 2
    najprawdopodobniej tzw "wieczni studenci". Mam 25lat i strasznie denerwuje sie
    razem z żoną faktem iz po calym dniu pracy spokojnie nie mozemy odpoczac. Do
    rzeczy Panowie wynajmuja mieszkanie, ma ono zaadoptowane poddasze wiec i ma
    schody( metalowe ). Schody sa straszenie uciazliwe poniewaz wchodzac czy
    schodzac po nich normalenie na boso dzwiek niesie sie tak jak bysmy my mieli takie
    schody. Informowalem ich o tym ze nam to przeszkadza, efektem jest to, iz na
    zlosc chodza w butach to zwieksza nateżenie halasu,dodatkowo obydwaj
    poruszaja sie po mieszkaniu "z piety" wiec mozemy sledzic kazdy ich krok po
    mieszkaniu. Sprawe zglosilem do spoldzielni, Pan z dzialu technicznego powiedzial
    ze konstrukcja jest zatwierdzona przez jakiegos inż. i nic nie moze zrobic ale
    powiedzial ze pomysli (no i tak mysli juz 4 miesiac).Pomijam fakt imprez ktore
    moi "dzentelmeni" robia w ciagu tyg (pn-pt). Oczywiscie w Weekendy (pt-nd)
    dopuszczam fakt imprezowania nawet po bialego rana. Notorycznie staraja sie
    uprzykrzac nam życie.Caly czas cos krecą przy odpowietrznikach od kaloryferu,
    czego efektem bylo zalanie mnie (nawet nie zainteresowali sie ewentualnymi
    szkodami jakie wyrzadzili). Tak jak napisalem juz wczesniej zalozyłem ten temat po
    kolejnym wybryku tzn przykad kolejnego ich popisu. Impreza do 12 w nocy,ledwo
    zasnelismy z zona o tu o godz 1 koleżka pijany wykonuje telefon 20min tak glosno
    ze czulem sie jakby dzwonil do nas albo stał po prostu obok naszego łóżka(
    oczywiscie tak samo wszystko bylo slychac na klatce schodowej).
    PRZECIERPIELISMY, ale kolejnego juz nie mogłem a byla to 3 w nocy, zona poszla
    porozmawiać(ja jestem za nerwowy )to jej nie otworzyli drzwi, zadzwonilem na
    Policje ( 1 raz dzwoniłem - policjanci stwierdzili ze glosno sie zachowuja) Moje
    pytanie co w tej sytuacji moge zrobic????
    zglaszac na Policje - pomysla po pewnym czasie ze jestemy z żoną stuknieci lub
    przewrazliwieni, z reszta co Policja moze zrobić????? moze staz miejska???moze
    spoldzielnia?????moze usilowac kontaktowac sie przez spoldzielnie z
    właścicielem????
    podpowiedzcie jak ugrysc ten problem. CZY MOGE JAKOS PODEPRZEC SIE
    PRAWNIE W KWESTII ZMUSZENIA DO REAKCJI SPOLDZIELNI???

    przyznam sie ze do tej pory żylem w przekonaniu iz z wiekiem osiaga sie pewien
    poziom intelektualny,ale sie myliłem skoro panowie nie sa w stanie docenic
    kwestii "przychylego sąsiada"
    zapomniałem tez dodać ze moja cierpliwosc zaczyna sie konczyc po 18miesiacach
    zaciskania zębów

    -> http://usenet.pomocprawna.info