  • 1. Data: 2006-12-16 12:30:57
    Temat: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: "A Kukuku" <a...@g...com>

    Zastanawiałem się nad sytuacją: jedziesz w autobusie nadepniesz
    kogoś a ten ów gość naubliża ci. powiedzmy że przemoc nas nie
    interesuje :) Czy mogę dokonać "zatrzymania obywatelskiego",
    zadzwonić po policję. Słowem: jak zareagować żeby kolesia
    postawić przed wysokim sądem?
    dzięki

  • 2. Data: 2006-12-16 12:35:05
    Temat: Re: ubliżanie w miejscu publicznym
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    A Kukuku napisał(a):

    > postawić przed wysokim sądem?

    A masz 300 zł na zbyciu? Tyle kosztuje sprawa z oskarżenia prywatnego.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2006-12-16 12:37:32
    Od: "A Kukuku" <a...@g...com>

    > A masz 300 zł na zbyciu? Tyle kosztuje sprawa z oskarżenia prywatnego.
    > powiedzmy, że mam. Jak takiego przed ten sąd doprowadzić. jakie mam szanse na
    odszkodowanie?

  • 4. Data: 2006-12-16 12:58:53
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > A masz 300 zł na zbyciu? Tyle kosztuje sprawa z oskarżenia prywatnego.

    Szkoda, że w Polsce prawo jest tylko dla bogatych...

    Pozdrawiam Przemek

  • 5. Data: 2006-12-16 14:00:13
    Temat: Re: ubli w miejscu publicznym
    Od: Sowiecki Agent <p...@g...pl>

  • 6. Data: 2006-12-16 14:12:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Przemek Lipski napisał(a):

    > Szkoda, że w Polsce prawo jest tylko dla bogatych...

    Lepsze prawo dla bogatych niż prawo dla pieniaczy.

  • 7. Data: 2006-12-16 14:53:19
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał

    > A masz 300 zł na zbyciu? Tyle kosztuje sprawa z oskarżenia prywatnego.

    Nie o to pytał.
    A poza tym może swoją godność wycenia wyżej?
    No i te trzy stówki zwraca sprawca, jeśli zostanie skazany, więc to nie
    wydatek a jedynie depozyt.

  • 8. Data: 2006-12-16 14:57:17
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Alek napisał(a):

    > Nie o to pytał.

    A czy ja odpowiadałem? Ja zadałem własne pytanie i jej uzasadniłem.

    > A poza tym może swoją godność wycenia wyżej?

    A co mnie to obchodzi?

    > No i te trzy stówki zwraca sprawca, jeśli zostanie skazany, więc to nie
    > wydatek a jedynie depozyt.

    A twierdziłem że nie?

  • 9. Data: 2006-12-16 14:59:48
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

    > Lepsze prawo dla bogatych niż prawo dla pieniaczy.

    Prawo powinno byc dla wszystkich, tzn. każduy powinien miec takie same prawa
    do korzystania z niego bez względu na zasobnośc portfela.
    Bo jeżeli ma byc prawo tylko dla bogatych, to niech tylko bogaci odpowiadaja
    przed sądami dla siebie...

    Pozdrawiam Przemek

  • 10. Data: 2006-12-16 15:00:19
    Temat: Re: ublianie w miejscu publicznym