  • 11. Data: 2008-12-17 10:58:13
    Temat: Re: ublizanie - pozew + nagranie niejawne
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Dec 2008, Łukasz Kalbarczyk wrote:

    > Artykuł 233 KC. Kto komuś ubliża albo tamtej osobie,
    > podlega karze grzywny lub karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Dziwny jakiś ten KC, niekompatybilny z moim ;)

    > Nie. Nie można wykorzystywać nagrań nagranych bez wiedzy nagrywanych.

    Mówisz, że w sławnej sprawie sądowej p. Rywin powinien być
    poszkodowany a p. Michnik powinien iść siedzieć?

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2008-12-17 20:52:25
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> wrote
    > Artykuł 233 KC. Kto komuś ubliża albo tamtej osobie,
    > podlega karze grzywny lub karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Co Ty bredzisz? 8-)

    > Nie. Nie można wykorzystywać nagrań nagranych bez wiedzy nagrywanych.

    nie jest tak

  • 13. Data: 2008-12-18 09:25:26
    Od: Jola Lojalna <a...@B...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Masz prawo utrwalić (nagrać, sfotografować, sfilmować) wszystko to, co
    > widzisz czy słyszysz. Jest kilka wyjątków związanych z informacjami
    > niejawnymi, ale nie mają one najpewniej tu zastosowania.

    przy okazji: czy komornik miał prawo zabronić zrobienia zdjęcia listy przedmiotów na
    licytacji komorniczej strasząc sądem/aresztowaniem itd. ?

  • 14. Data: 2008-12-18 18:17:43
    Temat: licytacja komornicza
    Od: "Piotr [trzykoty]" <r...@o...pl>

    "Jola Lojalna" <a...@B...pl> wrote
    > przy okazji: czy komornik miał prawo zabronić zrobienia zdjęcia listy
    > przedmiotów na licytacji komorniczej strasząc sądem/aresztowaniem itd.
    > ?

    Nie jest mi znany przepis zakazujący. Popatrz w kpc w części o egzekucji coś
    może o przebiegu licytacji czy stamtąd nie ma prawa usunąć kogoś jak
    przeszkadza etc. A gdzie ta lisuta

  • 15. Data: 2008-12-18 22:43:35
    Od: Łukasz Kalbarczyk <l...@t...net>

    Dnia Wed, 17 Dec 2008 21:52:25 +0100, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > "Łukasz Kalbarczyk" <l...@t...net> wrote
    >
    > Co Ty bredzisz? 8-)

    Trochę spamuję/trolluję - taki teścik. Sorry.,

    --
    ŁK (2008-12-18 23:43:08)