  • 1. Data: 2008-12-16 17:45:46
    Temat: Niezapłacony rachunek
    Od: "Ustim" <u...@o...pl>

    Witam

    Około 7 lat temu kupiłem telefon w sieci ERA, telefon uzytkowałem przez 3
    miesiące, do momentu aż otrzymałem dość wysoki rachunek za który nie
    zaplaciłem. Przychodziły do mnie do domu ponaglenia, które ignorowałem. Po
    skonczeniu studiów wyjechałem na kilka lat do Francji, teraz wróciłem i
    pracuję w polskiej firmie. Mam jednak pewne obawy związane z tym rachunekiem
    za telefon, razem z odsetkami uzbierała się pewnie niezła suma... Czy jest
    jakiś termin po którym takie "sprawki" ulegają przedawnieniu?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Pozdrawiam

    Ustim

  • 2. Data: 2008-12-16 19:50:23
    Temat: Re: Niezapłacony rachunek
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ustim wrote:
> [...]
    > za telefon, razem z odsetkami uzbierała się pewnie niezła suma... Czy jest
    > jakiś termin po którym takie "sprawki" ulegają przedawnieniu?

    3 lata jak nie poszli do sądu
    10 lat jak poszli do sądu i wygrali a ty o tym nie wiesz.
    każde nastepne 10 lat jeśli przed upływem 10 poprzednich lat poszli z
    tym np. do komornika.