    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ubliżanie
    Date: Fri, 26 Aug 2005 15:17:29 +0200

    Użytkownik "urszula" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:den3kc$1c1$2@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam;
    > Mój były mąż zasypuje mnie sms'ami w których mi ubliża i wyzywa od szmaty,
    > k...itd. Mam tego powoli dość, czy jest na takie postępowanie jakiś
    > paragraf
    > i czy sms'y są jakimkolwiek dowodem?

    smsy, pozniej potwierdzone u operatora na pewno beda .

    A przestepstwo jest z art 216 kodeksu karnego , ale jezlei go np zdradzilas
    , czy w ogle z twojej winy sie to wszystko rozpadlo to szczerze watpie by
    dostal jakis wyrok.
    Naprawde zdziwilbym sie , bo w par 3 tego art czytamy
    "Jezeli zniewage wywolalo wyzywajace zachowanie sie pokrzywdzonego albo
    jezlei pokrzywdzony odpowiedzial naruszeniem nietykalnosci cielesnej lub
    zneiwaga wzajemna sad moze odsatpic od wymierzenia kary"

    P.