  • 1. Data: 2003-02-04 19:34:51
    Temat: ubezpiecznie , odszkodowanie
    Od: "Konop" <d...@i...pl>

    Witam
    Piszę tu po raz pierwszy i nie wiem czy to ta grupa ale spróbuje

    Parę dni temu umarł mi dziadek , ja pracuje na etat, na umowę o pracę ,
    pracodawca opłaca mi wszystkie składki ..... i teraz pytanie : czy
    przysługuje mi , nie wiem , jakieś odszkodowanie jako wnuczkowi od firmy
    ubezp. ?
    Proszę o odpowiedź
    --
    Pozdrowienia
    Konop

  • 2. Data: 2003-02-04 22:46:58
    Temat: Re: ubezpiecznie , odszkodowanie
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "Konop" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracodawca opłaca mi wszystkie składki ..... i teraz pytanie : czy
    > przysługuje mi , nie wiem , jakieś odszkodowanie jako wnuczkowi od firmy

    Tak
    za smierc tak

  • 3. Data: 2003-02-04 23:49:22
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "pietruszek" <e...@w...go2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Konop" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Tak
    > za smierc tak

    Czy moglbys rozwinac odpowiedz ?
    Jakie odszkodowanie i od jakiej firmy ubezpieczeniowej ?

    Karol

  • 4. Data: 2003-02-04 23:57:22
    Od: "pietruszek" <e...@w...go2.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "pietruszek" <e...@w...go2.pl> napisał w wiadomości

    > Czy moglbys rozwinac odpowiedz ?
    > Jakie odszkodowanie i od jakiej firmy ubezpieczeniowej ?

    od jakiej firmy od tej gdzie sie ma ubezpieczenie.. oczywiscie musi to byc
    odpowiednie ubezpieczenie
    sa takie... ale rowniez skladka dla ZUS obejmuje cos takiego przewaznie
    placi ja pracodawca
    a ten czlowiek co siepyta byl zatrudniony wiec raczej tak... jesli mial
    odpowiednie ubezpieczenie w jakiejs firmie to rozwniez od nich powinien
    dostac kase... ale raczej od ZUS...
    Tak bylo kilka lat temu np.. moja mama dostala pieniedze po smierci jej
    dziadka... do tego konieczny jest akt zgonu trzeba gdzies zaniesc do ZUS'u i
    juz.... to jest chyba kiilka tysiecy (2?)

  • 5. Data: 2003-02-05 20:02:14
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Tak bylo kilka lat temu np.. moja mama dostala pieniedze po smierci jej
    > dziadka... do tego konieczny jest akt zgonu trzeba gdzies zaniesc do ZUS'u
    > juz.... to jest chyba kiilka tysiecy (2?)

    To chyba jestesmy w domu.
    To nie jest odszkodowanie tylko zasilek pogrzebowy.
    IMHO to, ze ktos placi ZUS nie ma z tym zadnego zwiazku.
    Zasilek jest wyplacany dowolnej osobie, ktora przedstawi rachunek za
    pogrzeb.

    Karol