  • 1. Data: 2006-02-23 15:37:07
    Temat: ubezpieczenie komunikacyjne-zostałem "skrojony"-prosze o pomoc
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl>

    witam
    agent ubezpieczeniowy z pzu nie poinformował mnie ,ze moge skorzystać z
    pakietu pzu przy współpracy z citroenem"centralny pakiet citroena" na którym
    przy obecnych stwakach i znizkach zaoszcedziłbym 2500 zł jednoczesnie
    wypisujac mi polisę i ubezpieczajac mnie na normalnych
    "nowych"zasadach(podobno brak pakietów przy firmowym aucie)-zostałem
    "skrojony".o tym fakcie dowiedziałem sie jak juz było po wpłacie(kasa do
    reki za cały rok).zadzwoniłem na infolinie i tam pani ładnie mi wytłumaczyła
    że byc moze agent sie pomylił ponieważ posiadając citroena moge skorzystac
    własnie z takiego pakietu -centralny pakiet citroena.
    pytanie brzmi:
    czy mozna to cofnąć?
    czy mozna pociągnac do ospowiedzialnosci takiego agenta?
    czy moge opisac ta sytuacje na grupach podając imie, nazwisko?
    jesli nie nazwisko -czy moge napisac tylko imiona i wygląd-gośc ma
    specyficzny wyglad oraz imie mało popularne
    chciałbym "obsmarowac go " i przestrzec innych jego klientów aby przejrzeli
    na oczy-ja dzis przejrzałem(2500 zł w plecy)
    od dziś nie ubezpieczy u mnie nic

  • 2. Data: 2006-02-23 20:35:58
    Od: "ath" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > chciałbym "obsmarowac go " i przestrzec innych jego klientów aby przejrzeli
    > na oczy-ja dzis przejrzałem(2500 zł w plecy)

    Proponuję pisemnie naskarżyć na niego do firmy ubezpieczeniowej. Stanowczo,
    ale grzecznie. Nie wiem jak w pzu, ale w znanej mi firmie przykłada się dużą
    wagę do pracy agenta. Kasy pewnie nie odzyskasz, ale gościowi możesz narobić
    kłopotu.

    A.

  • 3. Data: 2006-02-23 22:00:51
    Od: "NoMAD" <n...@W...TO.gazeta.pl>

    Użytkownik "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl> napisał w
    wiadomości news:43fdd6a3$1@news.home.net.pl...
    > witam
    > [...]
    > czy mozna to cofnąć?

    sprobuj z art. 84 kc. i 88 kc

  • 4. Data: 2006-02-27 13:52:54
    Od: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl>

    wszystko "wyprostowane"-kasa zwrócona-auto ubezp.w pakiecie citroena