  • 1. Data: 2006-02-23 12:28:25
    Temat: WKU a 2 zmiana uczelni.
    Od: Archie <W...@o...pl>

    Witam serdecznie.
    Dreczy mnie pewna kwestia i mysle, ze tutaj moge uzyskac odpowiedz.

    Mianowicie:
    Jestem sobie pracujacym studentem studiow zaocznych (mam 21 lat). W tej
    chwili jest to druga uczelnia. Poprzednia powiedzmy, ze mi sie nie
    podobala. Gdy zrezygnowalem z pierwszej szkoly, dostalem wezwanie do
    WKU, chcieli mnie wziac do armii, jednakze napisalem prosbe do
    Komendanta WKU i dostalem odroczke do pazdziernika. W pazdzierniku
    musialem podjac studia, co tez uczynilem. Niestety, jak to w zyciu bywa
    praca wymaga czegos, co jest sprzeczne z zasadami uczelni. Mianowicie, w
    listopadzie musialem wyjechac sluzbowo, wrocilem tydzien temu. Nie bylem
    na sesji, ani na wiekszosci zajec. Generalnie strasza mnie skresleniem z
    listy studentow. W chwili obecnej wiem, ze zostane w Polsce przez
    najblizsze 3 lata. Chcialbym podjac studia w semestrze letnim (od
    marca), przedstawic w WKU zaswiadczenie o tym, ze studiuje na innej
    uczelni a z tamtej zrezygnowac (zrobie to plynnie, zeby nie bylo przerwy
    w studiowaniu).

    Pytanie brzmi: Czy WKU nie wymysli sobie czegos, zeby jednak uznac iz 3
    uczelnia w ciagu 2 lat, to zle i jednak trzeba mnie powolac?

    --
    Z powazaniem, Archie
    archiek [at] o2 [dot] pl

  • 2. Data: 2006-02-24 02:49:34
    Temat: Re: WKU a 2 zmiana uczelni.
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Archie wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie brzmi: Czy WKU nie wymysli sobie czegos, zeby jednak uznac iz 3
    > uczelnia w ciagu 2 lat, to zle i jednak trzeba mnie powolac?

    Dopoki masz szansę skończyć studia przed terminem kiedy mogą cię wziąć
    na przeszkolenie po ukończeniu studiów nie powinni się czepiać.

  • 3. Data: 2006-02-24 07:27:00
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    Wez sie juz zacznij rozgladac za papierami typu kregoslup, kolana, nerki,
    watroba, wrzody, specjalne wymogi zywieniowe, serce itd. Warto troche
    poudawac i udowodnic tym na komisji, ze nie jestes zdolny do sluzby
    wojskowej. Mozesz dorzucic do tego, ze religia Ci zabrania uczyc sie
    zabijania (np. bodajze Swiadkowie Jehowy - zapisz sie jakos w miare
    wczesnie, potem sie wypiszesz).

    Pozdrawiam,

    Tiger