eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoubezpieczenie komunikacyjne-zostałem "skrojony"-prosze o pomoc › ubezpieczenie komunikacyjne-zostałem "skrojony"-prosze o pomoc
  • From: "dzynek" <dzynex(weż tu wytnij NO SPAM)@hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ubezpieczenie komunikacyjne-zostałem "skrojony"-prosze o pomoc
    Date: Thu, 23 Feb 2006 16:37:07 +0100

    witam
    agent ubezpieczeniowy z pzu nie poinformował mnie ,ze moge skorzystać z
    pakietu pzu przy współpracy z citroenem"centralny pakiet citroena" na którym
    przy obecnych stwakach i znizkach zaoszcedziłbym 2500 zł jednoczesnie
    wypisujac mi polisę i ubezpieczajac mnie na normalnych
    "nowych"zasadach(podobno brak pakietów przy firmowym aucie)-zostałem
    "skrojony".o tym fakcie dowiedziałem sie jak juz było po wpłacie(kasa do
    reki za cały rok).zadzwoniłem na infolinie i tam pani ładnie mi wytłumaczyła
    że byc moze agent sie pomylił ponieważ posiadając citroena moge skorzystac
    własnie z takiego pakietu -centralny pakiet citroena.
    pytanie brzmi:
    czy mozna to cofnąć?
    czy mozna pociągnac do ospowiedzialnosci takiego agenta?
    czy moge opisac ta sytuacje na grupach podając imie, nazwisko?
    jesli nie nazwisko -czy moge napisac tylko imiona i wygląd-gośc ma
    specyficzny wyglad oraz imie mało popularne
    chciałbym "obsmarowac go " i przestrzec innych jego klientów aby przejrzeli
    na oczy-ja dzis przejrzałem(2500 zł w plecy)
    od dziś nie ubezpieczy u mnie nic