  • Data: 2012-11-14 18:11:20
    Temat: ubezpieczenie dzieci
    Od: Tomek <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, od jakiegoś czasu chadzam do przychodni z dziećmi. I od tego właśnie czasu
    żądają ode mnie dokumentów ubezpieczenia - w sumie ok, jeśliby to chodziło o mnie a
    nie o 3 letnie dziecko. Zwróciłem na to uwagę w dość głośny sposób, to panie sprytnie
    zapytały o to, czy mam papier zgłoszenia dzieci do ZUS. Oczywiście nie miałem i
    następnym razem nauczony doświadczeniem - wziąłem ów papier. Jakież było moje
    zdziwienie jak znów usłyszałem żądanie mojego ubezpieczenia - oczywiście
    odpowiedziałem, że to nie ja jestem chory - pani znów zapytała o kwit zgłoszenia
    dzieci do ZUS, podałem i było wszystko ok. Jednak - za 2 tygodnie niestety,
    zapomniałem kwitków - pani zarejestrowała bez słowa, pani doktor przyjęła i dopiero
    przy płaceniu za receptę zrozumiałem gdzie był hak - wszystkie leki 100% płatne. Nie
    mogłem się cofnąć - weekend a leki potrzebne. W poniedziałek w rejestracji przy
    zapisywaniu małego dziecka do lekarza - wszystkie dokumenty były okazywane - dzisiaj
    wizyta i co? To nic, że w poniedziałek pokazywałem dokumenty przy rejestracji -
    dzisiaj coś mogło się zmienić i co prawda z dzieckiem mnie przyjęto ale receptę
    dostałem 100%. Trochę tam podyskutowałem - skoczyło mi ciśnienie i tak się
    zastanawiam czy faktycznie jeśli chcę leczyć dziecko muszę mieć swoje ubezpieczenie i
    kwit zgłoszenia dziecka do ZUS? Czy oni działają zgodnie z prawem?

    Tomek