  • 1. Data: 2004-08-17 11:27:08
    Temat: ubezpieczenie OC
    Od: bonq<g...@b...pf.pl>

    Witam wszystkich,

    Pozmieniały się teraz przepisy i nie wiem jak teraz wyglada kwestia OC.
    Jezeli zmienia sie auto - sprzedaje jedno a kupuje nastepne - to jak wyglada
    kwestia OC jesli sprzedawca chce zebym zrezygnowal z jego ubezpieczenia?
    czy ktoś wie jak napisac oswiadczenie o zrezygnowaniu z OC przy
    sprzedazy/zakupie auta ....
    dzieki za wszelka pomoc
    pozdrawiam i zycze slonca
    bonq

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-08-17 12:19:07
    Temat: Re: ubezpieczenie OC
    Od: Barney <m...@o...pl>

    Witam,
    Na dzisiaj sprawa wygląda tak że sprzedający nie może zmusić kupującego
    do rezygnacji z OC. Żadne oświadczenie nie pomogą. Sprzedawałem auto 2
    miesiące temu koledze, ponieważ znaliśmy się więc on po kupnie
    zrezygnował z mojej polisy, więc wystąpłem o zwrot kasy do TU. Napiszę
    krótko: DRAMAT ile papieraów, oświadczeń, sprawdzań a chodziło o głupie:
    200 zł.
    Swoje 200 zł otrzymałem po 2 miesiącach załatwiań, dzwonienia, już nawet
    zapomniałem że je mam.
    Pozdrawiam
    barney

  • 3. Data: 2004-08-17 12:52:37
    Od: bonq<g...@b...pf.pl>

> [...]
    oświadczeń, sprawdzań a chodziło o głupie: 200 zł.
    > Swoje 200 zł otrzymałem po 2 miesiącach załatwiań, dzwonienia, już nawet

    to co mam zrobic?
    sprzedajacy chce miec oswiadczenie - inaczej postawil sie ze nie sprzeda auta :(
    myslalem ze skoro on rzada rezygnacji z OC to ja sprzedajac swoj samochod zrobie
    to samo - no i wyjde na swoje
    czy tak nie bedzie?
    poradzcie jak najlepiej zachowac sie w swietle tych nowych przepisow
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-08-17 16:05:56
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    bonq<g...@b...pf.pl> napisał:

    >sprzedajacy chce miec oswiadczenie
    A napisz mu :-D
    W towarzystwie może tym "oświadczeniem" sobie tyłek podetrzeć.
    To kupujący, a NIE sprzedający wypowiada (a nie 'rezygnuje) zawartą
    umowę OC ( i to wskazane osobiście).
    Więcej czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/oc.htm

    Artur Golański

  • 5. Data: 2004-08-17 17:35:16