  • 1. Data: 2004-08-17 10:58:42
    Temat: Czy to mi sie nalezy?
    Od: "Leszek" <t...@o...pl>

    Witam
    Moje pytanie jest nastepujace.
    Mam niewykorzystane 24 dni urlopu (pracodawca policzyl mi za rok 2004 do
    sierpnia - 17 dni, pozostale dni to urlop z poprzedniego roku). Czy konczac
    stosunek pracy z wlasnej woli, wbrew woli pracodawcy i wbrew okresowi
    wypowiedzenie, ktory mnie obowiazuje (podchodzi pod zwolnienie dyscyplinarne),
    moge liczyc na pelne prawa pracownicze w kwestii wyplacenia pensji, za ostatni
    miesiac oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop?
    Kiedy pracodawca powinien sie ze mna rozliczyc (o ile w ogole musi przy takim
    rozwiazaniu umowy)?
    Kiedy powininen wydac mi moje swiadectwo pracy?
    Jakie kroki musze podjac, aby sie zwolnic (wypowiedzenie ustne, pisemne).

    Pozdrawiam, Leszek

  • 2. Data: 2004-08-18 07:58:07
    Temat: Re: Czy to mi sie nalezy?
    Od: "Wirde" <w...@n...hotmail.com>

    Użytkownik "Leszek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ostatni
    > miesiac oraz ekwiwalentu za niewykorzystany urlop?

    Nic z tego nie rozumiem - to znaczy przestałeś przychodzić do pracy? Jakby
    nie było wynagrodzenie za czas przepracowany oraz ekwiwalent Ci się należą.

    > Kiedy pracodawca powinien sie ze mna rozliczyc (o ile w ogole musi przy
    takim
    > rozwiazaniu umowy)?

    Co rozumiesz przez rozliczenie? Że co ma kogoś nasłać na Ciebie żeby Ci
    porachować kości ;)

    > Kiedy powininen wydac mi moje swiadectwo pracy?

    W zasadzie w ostatnim dniu pracy.

    > Jakie kroki musze podjac, aby sie zwolnic (wypowiedzenie ustne, pisemne).

    To zależy jakie już podjęłeś (slbo jakie podjął pracodawca)