  • 1. Data: 2003-06-28 12:49:41
    Temat: ubezpieczenie NW - na wycieczce
    Od: "news" <k...@4...pl>

    mam takie pytanko:
    - jadac na wycieczke mam wykupione ubezpieczenie. na wycieczce jest
    organizowana przejazdzka szybka lodzia po rwacej rzece, ew. skoki na bungy.
    przed wejsciem na lodz/skokiem podpisuje glejt, ze dzialam na wlasna
    odpowiedzialnosc. czy w sytuacji ew. wypadku (lodz sie przewraca i zostaje
    ranny albo np. zjedzony/pogryziony przez krokodyla) - czy w takiej sytuacji
    (po podpisaniu takiego oswiadczenia) ubezpieczenie jest wazne i moge liczyc
    w razie czego na odszkodowanie/pokrycie kosztow leczenia ?
    pzdr.

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp

  • 2. Data: 2003-06-28 14:01:34
    Temat: Re: ubezpieczenie NW - na wycieczce
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "news" <k...@4...pl> wrote in message
> [...]
    liczyc
    > w razie czego na odszkodowanie/pokrycie kosztow leczenia ?

    przeczytaj warunki ubezpieczenia
    obowiązuje to, co jest tam napisane

    jeśli wykażesz, że wypadek, który miał miejsce nie jest wyłączony z
    ubezpieczenia to oczywiście, że odszkodowanie ci się należy

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-06-28 14:15:23
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    Użytkownik "news" <k...@4...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    liczyc
    > w razie czego na odszkodowanie/pokrycie kosztow leczenia ?

    Twoje ubezpieczenie ma pewne ograniczenia, a takie wyczyny ekstremalne są
    tam na pewno.
    Więc ubezpieczenie i tak nie pokrywa ewentualnego wypadku.
    glejt, który podpisujesz, nie dotyczy twojego ubezpieczenia, tylko
    organizatorów tych wyczynów cobyś ich potem po sądach nie ciągał.

  • 4. Data: 2003-06-29 18:28:28
    Od: "kizzi" <k...@w...pl>

    jeżeli takie atrakcje są przewidziane przez organizatorów, to możliwe, że są
    jesteś ubezpieczony,, poczytaj warunki umowy, chociaż jeśli chodzi o sporty
    ekstremalne to droooogie takie ubezpieczenie jest, a ci na paraglajtach to
    kazali podpisać, żeby siebie zwolnić od odpowiedzialności w razie wypadku
    (również w sensie karnym) tak sądzę, zawsze lepiej mieć taki papier zanim
    ryzykant skoczy ..... hłe hłe