  • 1. Data: 2003-06-28 13:45:46
    Temat: wierzytelności
    Od: a...@a...com.pl

    Uczestniczyłem jako osoba prywatna w ustleniu oszusta, który posługując się
    sfałszowanym dowodem osobistym dokonał sprzedaży notarialnej nieruchomości
    nie należącej do niego. Udało mi się ustalić tego człowieka i po niejawnej
    weryfikacji jego osoby przez moich znajomych, których oszukał( zawarł z nimi
    transakcje ), doszliśmy do wniosku, że oszust ten mógł być podstawiony przez
    jednego z ich znajomych.{ W tej sprawie policja równocześnie prowadziła
    nieudolne postępowanie).
    Znaliśmy faktyczne dane persnalne oszusta, miejsce jego pobytu...ale nie
    ujawnialiśmy się wobec niego.
    Telefonicznie zaproponowaliśmy spotkanie w ciągu dnia w resteuracji na tzw.
    otwartej sali znajomemu ,o którym wspomniałem, że podejrzewamy go o
    zorganizowanie tego "wałka". Podczas rozmowy zablefowaliśmy, że mamy
    poitwierdzenie od człowieka, który faktycznie nazywa się ......,
    że działał na zlecenie naszego rozmówcy i nas oszukali. Ten się
    przyznał do tego i razem pojechaliśmy do jego domu i oddał
    pieniądze. Sprawe już dalej prowadziła policja nawet nasz"kolega"
    był aresztowany -jest już wokanda. Ale kilka dni temu dostaliśmy
    wezwanie do prokuraturu jako podejrzani z art 191$2 , podobno
    zeznał, że groziliśmy mu - podkreślam , z całą stanowczścią że nie
    padło z naszej strony nic takiegio. Jest taka opinia, że poszedł na współprace
    z policją ( a ta się chyba obraziła, że zrobiliśmy coś czego oni nie umieli ) i
    podpowiedzieli mu taką wesje a on chce się
    chyba w ten sposób zemścić , gdyż część ludzi się śmieje z niego,
    że tak głupi a inni lekceważą. Finał jest jednak taki , że prokurator
    chce z nas zrobić przestępców. Powiedzcie jak się bronić , jak udowodnić
    fakty , które miały miejsce w rzeczywistości.