  • 11. Data: 2002-01-18 07:59:12
    Temat: Re: tytuly naukowe - suplement
    Od: mozga@SPAMTRICK_trimen.pl (Witek Mozga)

    >USTAWA z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym. (Dz. U. z 1990 r.
    >Nr 65 poz. 385).

    Czyli co? Mozna czy nie mozna zostac profesorem Wacexu? Ustawa mowi
    chyba tylko o szkolnictwie a nie mowi nic o firmach prywatnych. A
    skoro tak, co nie jest zakazane jest chyba dozwolone, nie?
    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 12. Data: 2002-01-18 08:07:29
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Czyli co? Mozna czy nie mozna zostac profesorem Wacexu? Ustawa mowi
    | chyba tylko o szkolnictwie a nie mowi nic o firmach prywatnych. A
    | skoro tak, co nie jest zakazane jest chyba dozwolone, nie?

    Pewnie że można, tak samo jak można też zostać cesarzem tegoż Wacexu.

    Marcin.

  • 13. Data: 2002-01-18 09:18:22
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KRZEM" <m...@s...pl000> napisał w wiadomości

    > USTAWA z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym. (Dz. U. z 1990
    r.
    > Nr 65 poz. 385).
    >

    > Użytkownik "Marek Drewniak" <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w
    > wiadomości news:3c46eb5e@news.vogel.pl...

    Co nie przeszkadza, że powyższe obowiazywało od dawien dawna, również pod
    rządami starszych ustaw. Różnica polegala na tym, że były dwa tytuły: prof.
    zwyczajny i nadzwyczajny.

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl

  • 14. Data: 2002-01-21 09:44:58
    Temat: Re: tytuly naukowe
    Od: "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Witek Mozga" <mozga@SPAMTRICK_trimen.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > przyszedl mi do glowy taki pomysl: zalozmy, ze prowadze dzialalnosc
    > gospodarcza z pogranicza nauki. Zalozmy, ze moja firma nazywa sie
    > Wacex. Czy moge sobie nadac tytul np. Profesora Wacexu, podobnie jak
    > to jest np. na uczelniach, gdzie nadaje sie profesora tytularnego?
    >
    > Nie myslcie, ze jestem jakims megalomanem, ktory marzy o tytulach ;-)
    >
    > Po prostu interesuje mnie czy przyznawanie tytulow podlega jakims
    > ograniczeniom prawnym i czy kazdy moze sobie nadac dowolny tytul np.
    > "Doktor Wacexu" i sie z nim obnosic na wizytowkach?

    NIE
    Zobacz art. 14 ustawy o zwlczaniu nieuczciwej konkurencji
    Romek

  • 15. Data: 2002-01-21 17:55:22
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 21 Jan 2002, Roman Bieda wrote:

> [...]
    >+
    >+ NIE
    >+ Zobacz art. 14 ustawy o zwlczaniu nieuczciwej konkurencji

    Pewnikiem racja.
    Natomiast ew. "podszycie się" może być zupełnie...hm... :]
    Przypomnę, że ja regularnie ROTFlowałem jak swojego czasu
    co trzeci mówił że "doktor DOS[1] jest lepszy, bo..." ;>

    >+ Romek

    >+ > Pozdrawiam

    Też, Gotfryd
    [1] DR DOS, czyli Digital Research DOS... :)

  • 16. Data: 2002-01-21 20:10:28
    Od: Witek Mozga <mozga@SPAMTRICK_trimen.pl>

    Dla "Roman Bieda" <r...@p...wp.pl>:

    >NIE

    Naprawde? A to szkoda ;)

    >Zobacz art. 14 ustawy o zwlczaniu nieuczciwej konkurencji

    Prawde mowiac nie mam dojscia do tego artykulu. Moglbys w skrocie
    powiedziec o co chodzi.

    --
    Witek Mozga
    http://www.trimen.pl/witek/

  • 17. Data: 2002-01-21 20:38:38
    Od: "Lord Kikifas" <...@l...l>

    > Prawde mowiac nie mam dojscia do tego artykulu. Moglbys w skrocie
    > powiedziec o co chodzi.

    http://arch.rp.pl/a/rz/2001/03/20010323/200103230164
    .html

  • 18. Data: 2002-01-22 08:37:46
    Od: mozga@SPAMTRICK_trimen.pl (Witek Mozga)

    Dla "Lord Kikifas" <...@l...l>:

    >http://arch.rp.pl/a/rz/2001/03/20010323/20010323016
    4.html

    Dzieki, zajrzalem. Mam mimo wszystko watpliwosc. W porzadku,
    poslugiwanie sie "nieprzyslugujacymi lub niescislymi tytulami" jest
    nieuczciwa konkurencja. Tylko, ze nieprzyslugujacy tytul to bylby np.
    Profesor Politechniki Lodzkiej, a Profesor Wacexu chyba mi przysluguje
    skoro moge go sobie nadac. A co do scislosci tytulu, to nie wiem jak
    to nalezy rozumiec.

    --
    Witek
    http://www.trimen.pl/witek/