  • 1. Data: 2005-06-19 10:31:14
    Temat: tym powinno sie zajac prawo
    Od: "ali" <a...@w...pl>

    82416&v=2&s=0

  • 2. Data: 2005-06-19 11:04:44
    Temat: Re: tym powinno sie zajac prawo
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "ali" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d93hr2$kqp$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=11916&w=183
    82416&v=2&s=0

    ktory dokladnie "post" nie chce mi sie czytac wszystkiego.

    P.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 3. Data: 2005-06-19 11:06:56
    Od: "Tiger" <c...@a...waw.pl>

    Tego sie nie da czytac... nie prawo sie powinno zajac, tylko jakis desperat
    z kalasznikowem (przy okazji wybicia politykow...). W tym kraju juz sie nie
    da zyc...

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 4. Data: 2005-06-20 01:45:42
    Od: "MJ" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Tiger" <c...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    W tym kraju juz sie nie
    > da zyc...

    I może właśnie o to chodziło,żebyśmy zaczeli szukać miejsca gdzie indziej