  • 1. Data: 2005-06-19 08:55:25
    Temat: bilingi telefoniczne
    Od: "Dawid Partyka" <d...@w...safe-lock.totezwyciac.net>

    witam
    ostatnio obilo mi sie cos o uszy ze bilinki powinny byc bezplatne??jest to
    prawda?? Era daje wiem ze gratis, ale od tpsa nie moge tego uzyskac, a ze
    prowadze firme to musze miec biling aby rozliczac pracownikow. Dzownilem pod
    ich blue line i mi zaspiewali 3pln za strone.

  • 2. Data: 2005-06-19 09:46:12
    Temat: Re: bilingi telefoniczne
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 10:55:25 +0200, Dawid Partyka napisał(a):

> [...]
    > prowadze firme to musze miec biling aby rozliczac pracownikow. Dzownilem pod
    > ich blue line i mi zaspiewali 3pln za strone.

    Tak bardzo zbiedniejesz na tych 3ch złotych?
    Ja nie mam firmy i płacę 5 zł.

    --
    Kaja

  • 3. Data: 2005-06-19 10:12:44
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    Kaja wrote:

    > Tak bardzo zbiedniejesz na tych 3ch złotych?

    Chodzi o to, ze jak mu sie wedle prawa nalezy brezplatnie, to dlaczego
    ma placic?

    --
    Richard Paul Russo "SHIP OF FOOLS" ............. http://tiny.pl/h256
    Gwiezdne Wojny - Epizod 3: Zemsta Sithów ....... http://tiny.pl/hknr

  • 4. Data: 2005-06-19 11:06:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chodzi o to, ze jak mu sie wedle prawa nalezy brezplatnie, to dlaczego
    > ma placic?

    za papier, jezeli sa bezplatne to musza je udsotepnic ale moga to przez
    www zrobic a nie drukowac.

    p.

    --
    Gość: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert: "Słyszałem, że najskuteczniejszy jest środek d..y."

  • 5. Data: 2005-06-19 11:12:39
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Przemek R... wrote:

    > za papier, jezeli sa bezplatne to musza je udsotepnic ale moga to przez
    > www zrobic a nie drukowac.

    to we wrocławskim dialogu udostępnienie przez www zdaje się 7 zł
    kosztuje. Bo udostepnione razem z wiązanką innych usług.

  • 6. Data: 2005-06-19 11:17:32
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Sun, 19 Jun 2005 12:12:44 +0200, mariposa doux napisał(a):

    > Chodzi o to, ze jak mu sie wedle prawa nalezy brezplatnie, to dlaczego
    > ma placic?

    To nie wiem dlaczego ja tepsie płacę za biling, skoro w/g prawa należy się
    bezpłatnie.

    --
    Kaja

  • 7. Data: 2005-06-19 12:13:00
    Od: mariposa doux <m...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > za papier, jezeli sa bezplatne to musza je udsotepnic ale moga to przez
    > www zrobic a nie drukowac.

    Swego czasu chncialem od tepsy brac billingi. Pani powiedziala 5 zeta za
    papier, 8 zeta za "na dyskietce" 12 zeta za wyslanie pliku mailem.
    Popukalem pania w szybke ;) Ale to bylo kilka lat temu. Moze teraz
    papier podrozal, a mail potanial...

  • 8. Data: 2005-06-19 14:35:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Dawid Partyka napisał(a):
> [...]
    > prowadze firme to musze miec biling aby rozliczac pracownikow. Dzownilem pod
    > ich blue line i mi zaspiewali 3pln za strone.

    Art. 93. PT

    5. Przedsiębiorca wyznaczony dostarcza na żądanie abonenta szczegółowy,
    bezpłatny wykaz wykonanych na jego rzecz usług telekomunikacyjnych w
    formie uniemożliwiającej osobom trzecim bezpośredni dostęp do informacji
    w nich zawartych, tak aby abonent mógł weryfikować i kontrolować opłaty
    ponoszone z tytułu korzystania ze stacjonarnej publicznej sieci
    telefonicznej.

    Czyli TEORETYCZNIE powinniśmy bezpłatnie otrzymywać co miesiąc
    szczegółowy wykaz połączeń. Problem w tym, że regulator nie wykonał
    swojej roboty p.t. ogłoszenie konkursu i wyłonienie przedsiębiorcy
    wyznaczonego. Na ogłoszenie konkursu ma (jeszcze) czas do 3 września.

    M.

    PS. Pośrednio nie ma również w Polsce operatora, który świadczyłby
    usługi powszechne

  • 9. Data: 2005-06-20 10:19:53
    Od: maHo <m...@p...net>

    Maciej Bebenek wrote:

> [...]
    > swojej roboty p.t. ogłoszenie konkursu i wyłonienie przedsiębiorcy
    > wyznaczonego. Na ogłoszenie konkursu ma (jeszcze) czas do 3 września.

    Ciekawe czy ww. zapis mógłby być podstawą do (skutecznej) reklamacji
    comiesięcznego 5zł które płacę TPSA.

    pozdrav

    maHo