  • 1. Data: 2003-05-09 11:10:21
    Temat: Dwie wersje - pilnie proszę o odpowiedź
    Od: "Maciek" <i...@w...pl>

    Firma oferuje pewien artykuł X.
    Po zakupie okazuje się że ten artykuł istniej w dwóch wersjiach - lepszej i
    gorszej X.v1 i X.v2.
    W cenniku jednak jest tylko X.
    Kupiłem X i okazuje się że to jest X.v1(gorszy)
    Czy mogę żądać wymiany mojego X.v1 na X.v2??

    Maciek

  • 2. Data: 2003-05-09 11:19:08
    Temat: Odp: Dwie wersje - pilnie proszę o odpowiedź
    Od: "LorD_GarY" <g...@s...pl>

    moim skromnym zdaniem , jezeli w oficjalnym cenniku jest tylko ujęta opłata
    za X , to na jakiej podstawie sami przydzielili X v1 ??? a moze X v 2 to
    naprawde Y w cenniku ?? Jak najbardziej powinienes skonsultowac to z nimi i
    wyjasnic , bo byc moze X v 1 to X , a X v 2 to X czyli X v 1 + dopłata
    dodatkowa która w cenniku jest jako Z.

    Pozdrawiam
    Użytkownik Maciek <i...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b9g2d4$lef$...@s...cyf-kr.edu.pl...

  • 3. Data: 2003-05-09 11:33:57
    Temat: Re: Dwie wersje - pilnie proszę o odpowiedź
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciek" <i...@w...pl> napisał w wiadomości:
> [...]
    > W cenniku jednak jest tylko X.
    > Kupiłem X i okazuje się że to jest X.v1(gorszy)
    > Czy mogę żądać wymiany mojego X.v1 na X.v2??

    Żądac nie, ale grzecznie poprosić owszem. Firma nie wprowadziła cię w błąd
    sprzedając gorszą wersję informując że to jest ta właśnie lepsza. Chyba
    jedynie mozesz próbowac się dogadać ze sklepem.

    Pozdrowienia
    Serwiz

  • 4. Data: 2003-05-10 15:49:34
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Blad - mozesz sie uchylic od skutkow prawnych. Oczywiscie oprze sie to
    ostatecznie o sad.

    A swoja droga - kupiles Radeona z 64 bitowa szyna pamieci? :-)

    Depi.