  • 1. Data: 2006-02-02 16:34:05
    Temat: transplantacja zwlok
    Od: "stoker" <s...@c...pl>

    rozumiem, ze jak zloze oswiadczenie, ze nie chce
    byc dawca organow to mi ich nie zabiora. Ale co
    zrobic z calym cialem - w jaki sposob mozna
    zrobic oswiadczenie, zeby mi go nie zabral bo ja
    wiem np.jakis glemp ? juz wiem ze w testamencie
    to nie zadziala - no to jesli tak to gdzie ? czy
    zwloki podlegaja jakiejs ochronie czy tez jest to
    wylacznie kwestia zalezna od pozostalych przy
    zyciu czlonkow rodziny ? :-)

    stoker

  • 2. Data: 2006-02-02 17:05:31
    Temat: Re: transplantacja zwlok
    Od: "Jackie" <j...@w...pl>

    Użytkownik "stoker" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > byc dawca organow to mi ich nie zabiora. Ale co
    > zrobic z calym cialem - w jaki sposob mozna
    > zrobic oswiadczenie, zeby mi go nie zabral bo ja

    Na kiego Glempowi Twoje ciało?? Na komunię przerobi? :D

    > juz wiem ze w testamencie
    > to nie zadziala

    No raczej nie zadziała, testament otwiera się jakjuż jest "po ptokach"

    > - no to jesli tak to gdzie ? czy
    > zwloki podlegaja jakiejs ochronie czy tez jest to
    > wylacznie kwestia zalezna od pozostalych przy
    > zyciu czlonkow rodziny ? :-)

    http://www.przeszczep.pl/main/a/tekst/id/491
    Poczytaj jak sobie "zastrzec" organy. Przypuszczam że w tej samej instytucji
    można dopytać jak wygląda sprawa z resztą ciała ;)

    --
    Jackie
    http://www.akwaria.pl/krewetki

  • 3. Data: 2006-02-02 17:15:40
    Od: "Zbig.T" <t...@i...pl>

> [...]
    > to nie zadziala - no to jesli tak to gdzie ? czy
    > zwloki podlegaja jakiejs ochronie czy tez jest to
    > wylacznie kwestia zalezna od pozostalych przy

    stoker

    "Jakiś glemp" dybie na Twoje zwłoki ?

    Ps. Art. 262 KK

  • 4. Data: 2006-02-02 18:01:16
    Od: mirekm <m...@g...pl>

    Jackie wrote:
    > Użytkownik "stoker" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na kiego Glempowi Twoje ciało?? Na komunię przerobi? :D

    Na dziedzictwo narodowe.

    pozdrawiam,

    mirek

  • 5. Data: 2006-02-02 20:33:40
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jackie napisał(a):

    > Na kiego Glempowi Twoje ciało?? Na komunię przerobi? :D

    Moze na relikwie czy cos? :)
    Stoker, jestes jakims stygmatykiem, czy cos?

  • 6. Data: 2006-02-02 22:21:18
    Od: "stoker" <s...@c...pl>

    > Moze na relikwie czy cos? :)
    > Stoker, jestes jakims stygmatykiem, czy cos?

    to takie czysto teoretyczne rozwazania na marginesie tego
    co zrobiono z poeta, ks. twardowskim - nie sadze zeby mi
    cos grozilo ze strony glempa - jestem na dobrej drodze,
    zeby byc poza jego polem widzenia ... :-P