  • 1. Data: 2006-02-02 13:55:50
    Temat: Kolizja
    Od: "mac" <k...@v...pl>

    Witam!

    Miesiac temu sąd na moj wniosek o dobrowolnym poddaniu sie karze za
    spowodowanie wypadku drogowego zasądził iż mam wypłacić odszkodowanie w
    wysokości 5.000 PLN na konto drugiego uczestnika kolizji + ustawowe odsetki.
    Niestety nie wiem jakiej wysokości są te odsetki (czy moze 11.5%? wyczytalem
    to w Dzienniku Ustaw z październka 2005) i od jakiego czasu je się liczy czy
    od dnia wypadku tj. 27.12.04 czy od dnia wyroku czyli 09.01.2006?

    Z góry dzięki za pomoc

    |drom|