  • 1. Data: 2021-09-27 21:36:21
    Temat: traktor spod mławy wyrok
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://www.farmer.pl/finanse/wyrok-ws-rolnika-ktore
    mu-komornik-odebral-traktor-za-cudze-dlugi,111253.ht
    ml

    Dwa zdania komentarza:

    1 - co mają do powiedzenia obrońcy komornika - liwiusz do tablicy?
    2 - po 6 latach - skoro państwo nie zapewnia swoich podstawowych
    powinności, należy je traktować jako okupanta i jebać na każdym możliwym
    kroku.

    --
    Shrek

  • 2. Data: 2021-09-27 22:08:34
    Temat: Re: traktor spod mławy wyrok
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.09.2021 o 21:36, Shrek pisze:
> [...]
    > 2 - po 6 latach - skoro państwo nie zapewnia swoich podstawowych
    > powinności, należy je traktować jako okupanta i jebać na każdym możliwym

    46 tys.? Przecież to waciki jakieś. I to jeszcze nieprawomocnie.

    Proces karny mnie bardziej interesuje, tu jakaś solidna odsiadka się należy.

    MJ

  • 3. Data: 2021-09-27 22:22:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 22:08, Michał Jankowski pisze:

    > 46 tys.? Przecież to waciki jakieś. I to jeszcze nieprawomocnie.

    Część oddali wcześniej.

    > Proces karny mnie bardziej interesuje, tu jakaś solidna odsiadka się
    > należy.

    No ale ponoć tylko wykonywali sumiennie obowiązki;) Ale zobaczymy sprawy
    w toku. Ci cholerni dziennikarze! Powinni tego zakazać - jeszcze wyroku
    nie ma a ci już 6 lat temu piszą i karierę człowiekowi złamali - hieny
    nieodpowiedzialne. Ale już się duda za nich weźmie i będzie tylko tvpis!

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-09-27 23:43:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 27.09.2021 o 22:08, Michał Jankowski pisze:

    > 46 tys.? Przecież to waciki jakieś. I to jeszcze nieprawomocnie.

    Przykre, że dopiero po 6 latach. Ale, o ile artykuł jest wiarygodny, to
    tam jest jakaś grubsza sprawa i ciągnik jest malutkim problemem. Po za
    tym odszkodowanie, to pewnie z ubezpieczenia pójdzie.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2021-09-28 01:23:52
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-27, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > 2 - po 6 latach - skoro państwo nie zapewnia swoich podstawowych
    > powinności, należy je traktować jako okupanta i jebać na każdym możliwym

    I jakie śmieszne zasądzone kwoty za przewał tego kalibru i bujanie się
    z milusińskimi przez 6 lat. A ten komornik to nadal komornik?

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2021-09-28 06:53:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I jakie śmieszne zasądzone kwoty za przewał tego kalibru i bujanie się
    > z milusińskimi przez 6 lat. A ten komornik to nadal komornik?

    Z tego co mi wiadomo - komornik dalej jest komornikiem (albo inaczej
    uprawnienia ma). Izba odebrała - sąd zwrócił. Asesor chyba wyleciał z
    zawodu.

    Dla jasności - to jest reszta kwoty i "wyrównanie" za utracone zbiory.
    Większość oddali "po dobroci" jak tylko sprawa zrobiła się głośna i
    podjęto kroki prawne. Wszystko przez tych przeklętych dziennikarzy -
    powinno być tak jak robert napisał. Od razu nie byłoby afer! Jebany tvn
    - jeszcze zero zarzutów nie postawi a oni już afery nieodpowiedzialnie
    robią!

    Co do sądów - ulepszyli a jakże;) Teraz nie masz z powodu covida... nie
    ma dostępu do czytelni akt - chyba że masz sprawę za co najmniej dwa
    tygodnie albo zagrożoną przedawieniem. Ja jestem oskarżycielem
    posiłkowym i nie znam treści pisma procesowego z zarzutami:P A
    poprzednią sprawę przenieśli mi w tryb niejawny (mogłem wnieść
    sprzeciw... ale powiedzieli, że jawne... się po prostu nie odbywają).
    Nie wiedziałem nawet kiedy apelacja się odbyła i o wyroku dowiedziałem
    się najpierw od RPO;) Takie mamy słuszne sądy - reforma się udała.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-09-29 01:30:26
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-09-28, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powinno być tak jak robert napisał. Od razu nie byłoby afer! Jebany tvn
    > - jeszcze zero zarzutów nie postawi a oni już afery nieodpowiedzialnie

    Ta większośc to te 46k za sam prawie nowy ciągnik? To i tak wyglada
    mizernie. Ktoś sobie kupił maszynę to pracy zawodowej i straty z powodu
    jego nieużywania oszacowano na 26k? Musiał chyba szybko kolejny ciągnik
    kupić bo chyba kolejnego nie miał (tez by mu zajeli).

> [...]
    > Nie wiedziałem nawet kiedy apelacja się odbyła i o wyroku dowiedziałem
    > się najpierw od RPO;) Takie mamy słuszne sądy - reforma się udała.

    Jeszcze nie. Zaplute karły systemu sądowniczego wciąż podnoszą gadzie
    głowy.

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2021-09-29 06:41:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > jego nieużywania oszacowano na 26k? Musiał chyba szybko kolejny ciągnik
    > kupić bo chyba kolejnego nie miał (tez by mu zajeli).

    No mało - ciekawe ile dali wcześniej.

    > Jeszcze nie. Zaplute karły systemu sądowniczego wciąż podnoszą gadzie
    > głowy.

    Sędziowie zdarzają się w porządku - zresztą wyrok ostatecznie był ok,
    tyle że przywrócenie do pracy po czterech latach - a w tym czasie radź
    sobie sam. Natomiast to co odwalają prezesi to powoduje, że ciężko to
    już nazwać państwem prawa. Masz prawo do publicznego procesu, a
    publiczności (nawet jak nie jest w trybie niejawnym) po prostu nie
    wpuszczają i odwołuj się pan przez okno. Zresztą proces ci przeniosą w
    tryb niejawny i masz bez udziału stron i nawet nie znasz daty. Możesz
    wnieść sprzeciw ale wtedy masz sprawę na święte nigdy, bo oni w trybie
    jawnym nie robią "bo kowit". No i dostępu do akt nie masz, bo też kowit.
    Standardy jak za średniowecza.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-09-29 10:51:33
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2021 21:36:21 +0200, Shrek wrote:
> [...]
    > 1 - co mają do powiedzenia obrońcy komornika - liwiusz do tablicy?
    > 2 - po 6 latach - skoro państwo nie zapewnia swoich podstawowych

    Jak na polskie warunki ... calkiem szybko?
    Przypomnij ile trwala twoja sprawa.
    No ale ciagle nieprawomocny :-(

    > powinności, należy je traktować jako okupanta i jebać na każdym możliwym
    > kroku.

    Jak sie uprawomocni ... oskarzyc sad o opieszalosc?
    W koncu sprawuje nadzor nad komornikiem :-)

    Tylko to chyba dwa rozne sady ...

    A swoja droga - czy to naprawde tak trudno uniewaznic sprzedaz
    komornicza, poki sprawa swiezutka,
    szczegolnie gdy z naruszeniem prawa wykonana ?

    A pesela gdzies tam w nakazie nie bylo ?

    J.

  • 10. Data: 2021-09-29 10:53:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 27 Sep 2021 23:43:58 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Przykre, że dopiero po 6 latach. Ale, o ile artykuł jest wiarygodny, to
    > tam jest jakaś grubsza sprawa i ciągnik jest malutkim problemem. Po za
    > tym odszkodowanie, to pewnie z ubezpieczenia pójdzie.

    No chyba, ze sie ubezpieczyciel wypnie, bo powodem jest razace
    zaniedbanie, a komornik ciagle wyplacalny :-)

    Chociaz ... czy to mozna zaniedbaniem nazwac ?

    J.