  • 1. Data: 2002-10-11 12:03:04
    Temat: traktat nicejski
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    dlaczego w irlandii jest drugie referendum skoro juz raz irlandczycy
    powiedzieli - nie

  • 2. Data: 2002-10-11 13:03:23
    Temat: Re: traktat nicejski
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Qwax"

    > Bo może zmienili zdanie ;-)))

    a czy w krajach ktore juz raz powiedzialy "tak" też robi się referenda w tej
    samej sprawie?
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-11 13:39:20
    Od: "qurtis" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości news:1016-

    > Nie - Bo może zmienili zdanie ;-)))

    :))))) no wlasnie widze Qwax ze uwielbiasz unie :))

  • 4. Data: 2002-10-11 13:53:34
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > dlaczego w irlandii jest drugie referendum skoro juz raz irlandczycy
    > powiedzieli - nie

    Bo może zmienili zdanie ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 5. Data: 2002-10-11 14:11:52
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > a czy w krajach ktore juz raz powiedzialy "tak" też robi się
    referenda w tej
    > samej sprawie?

    Nie - Bo może zmienili zdanie ;-)))

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 6. Data: 2002-10-11 14:42:10
    Od: "Qwax" <...@...Q>

    > :))))) no wlasnie widze Qwax ze uwielbiasz unie :))

    Chol...Bardzo nie lubię nie mieć wyboru.
    A niestety jak powiedziała moja mama: "Kto nie wsiada do pociągu ten
    zostaje na stacji"

    Pozdrawiam
    Qwax

  • 7. Data: 2002-10-11 14:54:26
    Od: a...@a...net

    qurtis <q...@p...onet.pl> wrote:
    > dlaczego w irlandii jest drugie referendum skoro juz raz irlandczycy
    > powiedzieli - nie

    Wlasnie dlatego,
    poza tym jak tym razem powiedza nie znaczy ze rozszerzenie bedzie
    tylko o 5 panstw a nie 12 ktore sie szykuja...
    A z ciekawostek znajomy ktory tam mieszka mowil ze gazety i nie tylko
    nawoluja do Nie, w ramach rewanzu na rzadzie za jakies przekrety ktore
    niedawno w polityce tamtejszej mialy miejsce.

    anka