  • 1. Data: 2002-10-11 11:21:54
    Temat: Ile za rozwod?
    Od: "Quest" <U...@w...pl>

    Witam.
    Ile mnie moze kosztowac rozwod (minimalnie). Na rozprawie chcielibysmy miec
    zasadzony rozwod (chyba oczywiste...) jak rowniez wysokosc alimentow i dni
    odwiedzin syna (te dwie ostatnie kwestie sa juz ustalone miedzy nami - czy
    to ma znaczenie dla dlugosci rozprawiy i ponoszonych kosztow?).

    Pozdr.
    W.

  • 2. Data: 2002-10-11 11:39:43
    Temat: Odp: Ile za rozwod?
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Quest <U...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ao6c7p$3ff$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > odwiedzin syna (te dwie ostatnie kwestie sa juz ustalone miedzy nami - czy
    > to ma znaczenie dla dlugosci rozprawiy i ponoszonych kosztow?).

    w zależności od dogadania sie między sobą im większe spory i brak zgodności
    wydłuża postepowanie

    w sprawie rozwodowej pobiera sie wpis tymczasowy od 30 do 600zł. natomiast
    w orzeczeniu koncowym ustala sie sumę wpisu kończącego sprawe w oparciu od
    dochody , majatek , wykonanie badań , wywiadów, niekiedy strony wnosza o
    wycenienie majatku a za to sie płaci itp.
    nikt nie poda minimalnej kwoty niekiedy moze skonczyć sie na wpisie
    tymczasowym zaliczajac go na poczet kosztów w sprawie.

    Sandra

  • 3. Data: 2002-10-11 12:08:00
    Temat: Re: Ile za rozwod?
    Od: "Quest" <U...@w...pl>

    > miec
    >
    > w zależności od dogadania sie między sobą im większe spory i brak
    zgodności
    > wydłuża postepowanie

    wlasnie chodzi o to, ze sporow juz nie ma i jest ustalone miedzy nami.

    > w sprawie rozwodowej pobiera sie wpis tymczasowy od 30 do 600zł.
    natomiast

    przy raczej niskich dochodach ile moze wynosic? (zarabiam niespelna 1000 zl
    na reke)

> [...]
    > dochody , majatek , wykonanie badań , wywiadów, niekiedy strony wnosza o
    > wycenienie majatku a za to sie płaci itp.

    wlasnego majatku nie ma, badania i wywiady oraz wycena zbredne.

    Jak dlugo moze trwac takie postepowanie?