  • 1. Data: 2002-10-11 11:10:55
    Temat: niezależny rzeczoznawca motoryzacyjny
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    jestem w trakcie wymiany pisemek z PZU i być może dobrze byłoby powołać
    niezależnego rzeczoznawcę do oceny szkód i rzeczywistej wartości samochodu.
    czytywałem (głównie na pl.misc.samochody), że rzeczoznawcę można nająć już
    za 50-100zł
    ja dzwoniłem do PZMotu i zaśpiewano mi 300zł+vat
    czy wiecie gdzie szukać tańszego rzeczoznawcy, bo szkodę mam niewielką,
    samochód stary i nie bardzo chcę pakować w to 360zł
    jeśli to ma znaczenie to jestem z bydgoszczy

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l