  • 11. Data: 2017-08-01 11:37:36
    Temat: Re: to juz bylo
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 1 Aug 2017 08:53:07 +0200, Danusia napisał(a):

    > jakaś ciota publikuje

    Na pewno znasz takie pytanie:
    Z którego klubu kibica taki słownik?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 12. Data: 2017-08-01 14:41:40
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 06:42, RadoslawF pisze:

    > Lepsza taka niż ukrywajaca tekst bo administratorowi nie podoba
    > się oprogramowanie jakiego używa czytający.

    A to już całkowity kwas.

  • 13. Data: 2017-08-01 15:39:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 08:57, Liwiusz pisze:
    > Masz bardzo ograniczone i jednostronne wiadomości o Marszałku. Dużo
    > zrobił dla Polski, ale ma też ciemne strony - od politycznych zabójstw,
    > poprzez pobicia dziennikarzy, a na takich niuansach, że to wcale nie on
    > zakładał Legiony, skończywszy.

    Myślisz że w historii Polski zapisze się taki nic nie mogę Tusk? :-)

    Myślisz że ekipa Tuska ma tylko jasne strony? Że białe rękawiczki
    wystarczą żeby je ukryć?

    Jesteś pewny że po latach bilans Kaczyńskiego będzie tylko negatywny.

    Masz kogoś na jego miejsce? Może Schetyna albo Petru? Litości.

    Kto tu jest ograniczony? :-)

  • 14. Data: 2017-08-01 19:07:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 15:39, z pisze:

> [...]
    >
    > Jesteś pewny że po latach bilans Kaczyńskiego będzie tylko negatywny.
    >
    > Masz kogoś na jego miejsce? Może Schetyna albo Petru? Litości.

    Co ty pierdolisz?

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2017-08-01 19:21:48
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 19:07, Liwiusz pisze:
    > Co ty pierdolisz?

    Masz problem z językiem, zrozumieniem czy nie ogarniasz bo temat zbyt
    szeroki? :-)

  • 16. Data: 2017-08-01 19:45:19
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-01 o 19:21, z pisze:

    > Masz problem z językiem, zrozumieniem czy nie ogarniasz bo temat zbyt
    > szeroki? :-)

    Coś w ten deseń. Ja o Piłsudskim, a ty o Schetynie. Podkręć jasność, bom
    debil.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-08-01 22:10:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-08-01 o 19:45, Liwiusz pisze:
    > Coś w ten deseń. Ja o Piłsudskim, a ty o Schetynie. Podkręć jasność, bom
    > debil.

    Czyli jednak za szeroko :-)

  • 18. Data: 2017-08-02 07:34:55
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

> [...]
    ie-wiecznie-%C5%BCywe/ar-AAp1MwG

> [...]
    > dla Polski, ale ma też ciemne strony - od politycznych zabójstw, poprzez
    > pobicia dziennikarzy, a na takich niuansach, że to wcale nie on zakładał

    Tak takie ograniczone pojęcie ma olbrzymia większość narodu. To dlatego
    Marszałek leży na Wawelu, a na jego grobie są codziennie świeże kwiaty.
    Natomiast groby jego krytyków często są bezimienne. Wyrok historii jest
    jednoznaczny.

  • 19. Data: 2017-08-02 07:47:31
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-08-02 o 07:34, Danusia pisze:

    > Wyrok historii jest
    > jednoznaczny.

    Jeśli zadowala cię zaliczenie do grupy ignorantów w tym temacie, to tak
    możesz pisać o Piłsudskim, ale polecam lepsze do tego celu miejsca,
    takie jak komentarze onetu na przykład.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-08-02 07:53:25
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "Danusia" <d...@w...pl> pisze:
> [...]
    > świeże kwiaty. Natomiast groby jego krytyków często są
    > bezimienne. Wyrok historii jest jednoznaczny.

    Ten jednoznaczny wyrok historii to "Jak wojskowy zamach stanu to tylko udany"?

    --
    A. Filip