  • 1. Data: 2003-06-03 11:12:42
    Temat: Nielegalne oprogramowanie
    Od: "Anetka" <a...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczow.
    Mam wielki problem i poszukuje pomocy.
    Otoz w miesiacu lipcu rozpoczelam dzialanosc, otworzylam kawiarnie
    internetowa, wszytsko mialo byc legalnie i bylo. Ale ktos bardzo zyczliwy
    napisal donos i faktycznie przyjechala policja, przejrzeli kompy dokonali
    przeszukania i znalezli nielegalna kopie office 2000, pare nielegalnych
    filmow. Wszytsko bylo by ok, gdyby nie mylne informacje. Policja doradzala
    dobrowolne przyznanie sie do winy itd. tak tez postapilam. Dzis dzwoni pani
    prokurator ide skladam zeznania a tu sie okazuje ze nie skonczy sie na
    wizycie u prokuratora tylko odbedzie sie normalna sprawa. Zarzut kradziesz
    praw autorkich.
    I tu pytanie : jaka czeka mnie kara, z jakiego artykulu i co to za soba
    niesie??
    Dwa : Czy mozliwe sa kontrole z Microsoftu lub kontro BSA????
    Dziekuje ze odpowiedzi na moje pytania a nie ocenianie mojego postepowania.
    Aneta

  • 2. Data: 2003-06-03 11:55:11
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > I tu pytanie : jaka czeka mnie kara, z jakiego artykulu i co to za soba
    > niesie??

    Zapewnie zostaniesz uniewinniona, bo bedzie brak znamion przestepstwa
    ;-) Albo z niskiej szkodliwosci czynu ;)

    Ale do jakiej wlasciwie winy sie przyznalas ? Ze sama osobiscie
    sciagnaleas te filmy i zainstalowalas office ?

  • 3. Data: 2003-06-03 16:18:03
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Anetka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > I tu pytanie : jaka czeka mnie kara, z jakiego artykulu i co to za soba
    > niesie??

    Byloby paranoja gdybys nie zostala uniewinniona. Chyba ze jakos celowo
    bedziesz zeznawac przeciwko sobie.

    marekz

  • 4. Data: 2003-06-05 09:54:15
    Temat: Odp: Nielegalne oprogramowanie
    Od: "Anetka" <a...@p...onet.pl>

    Przyznalam sie do tego ze posiadalam offica i ze go zainstalowalam, a filmy
    kupilam na gieldzie we wroclawiu
    Użytkownik KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:M...@n...tpi.pl...