  • 1. Data: 2005-03-07 17:43:07
    Temat: co to jest wkład budowlany, prawo spółdzielcze
    Od: kesser <k...@g...pl>

    Witam
    Czy może mi ktoś wyjaśnić "łopatologicznie" co to jest wkład budowlany??
    W wyroku sądu dot. objęcia spadku stoi napisane że obejmuje w drodze
    spadku "... spóldzielcze własnościowe prawo do lokalu z wkładem
    budowlanym 28 tyś...".
    I nie wiem po co mi ta informacja o wkładzie budowlanym??
    Jak będę sprzedawał to mi oddadzą ten wkład czy jak??
    Na www.e-prawnik.pl definicja mówi:
    "Wkład budowlany
    to opłata, jaką nabywca spółdzielczego własnościowego prawa do
    lokalu uiszcza spółdzielni mieszkaniowej. Wniesienie wkładu jest
    warunkiem nabycia tego prawa. Wkład obejmuje całośc kosztów budowy
    przypadających na nabywany lokal. Wkład budowlany do spółdzielni wnosi
    także nabywca prawa odrębnej własności lokalu."

    Ale mi ona nic nie mówi:-).

  • 2. Data: 2005-03-07 18:22:25
    Temat: Re: co to jest wkład budowlany, prawo spółdzielcze
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl>

    Użytkownik "kesser" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale mi ona nic nie mówi:-).

    A to już nie nasza wina. Pomaga na to regularne czytanie czegoś.

    vertret