  • 1. Data: 2008-08-07 16:22:49
    Temat: Zwolnienie z pracy a ciąża
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Temat dość dobrze rozpracowany od strony kobiety i jej praw wszelakich.
    A ja mam takie pytanie.
    Dziewczyna ( mężatka, mąż marynarzw w trakcie rejsu) w pełni sił,
    kwitnąca,matka 15 letniej córki.
    Ma 14 dniowy okres wypowiedzenia. We czwartek dostaje wypowiedzenie z pracy.
    W poniedziałek przynosi zaświadczenie od lekarza że jest w ciąży ( bez
    podania w któym jest tygodniu a musi to być początek)
    Wypowiedzenie zostaje cofnięte, a ona idzie na zwolnienie lekarsie.
    Z tego co wiadomo nie ma zamiaru wrócić do pracy i być do rozwiązania na
    "chorobowym"
    właśnie mija 30 dni zwollnienia i obowiązki płacowe przejmioe ZUS.
    Mam poważne podejrzenie że w ciąży nie jest.
    Czy można spowodować jakieś niezależne badanie przprowadzone przez lekarza
    obcego dla delikwentki?
    Zakłądając że dopiero teraz zacznie się starać o zajście w ciążę, czy na
    podstwawie daty rozwiązania
    ( jeśli się okaże że to 10 lub więcej miesiecy od daty przedstawienie
    pierwszego zaświadczenia) można delikwentkę pociągnąć do
    odpowiedizalności ?

    macso

  • 2. Data: 2008-08-08 08:30:11
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy a ciąża
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    macso pisze:
> [...]
    > ( jeśli się okaże że to 10 lub więcej miesiecy od daty przedstawienie
    > pierwszego zaświadczenia) można delikwentkę pociągnąć do

    za przedstawienie zaświadczenia że jest w ciąży, mimo że w niej nie jest
    - można

    KG

  • 3. Data: 2008-08-08 08:51:45
    Od: "marian w" <k...@b...pl>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > za przedstawienie zaświadczenia że jest w ciąży, mimo że w niej nie jest -
    > można

    przeciez mogla poronic

  • 4. Data: 2008-08-08 09:48:17
    Od: Cubus <c...@n...pl>

    kam pisze:

    > za przedstawienie zaświadczenia że jest w ciąży, mimo że w niej nie jest
    > - można

    Bardziej chyba lekarza?

    --
    oo0O0oo00oo.................oo0O0oo00Ooo
    ID: 7JLTTMQN ---------------------------

  • 5. Data: 2008-08-08 15:54:52
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marian w" <

    > przeciez mogla poronic

    nioe piszę oporonieniu, tylko o faktycznym urodzeniu dziecka powyżej 40
    tygodni od
    daty wystawienia poronienia,

    a jeśli poroni i nie zawiadomi zakłądu że nie jest już w ciąży to też ma w
    plecy chyba

    macso

  • 6. Data: 2008-08-10 08:08:43
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>