  • 11. Data: 2005-07-26 06:02:20
    Temat: Re: tesciowa:(
    Od: CN <b...@h...com>

    witek napisał(a):
    > (...) rozdzielnoć majątkowa w niczym nie przeszkadza podejściu
    > niematerialnemu, ani temu, że raz jest w góre, a raz jest w dół, a
    > zdecydowanie ułatwia kończenie wojen.

    Ale generalnie jest to odgórne założenie zaistnienia takich wojen, co
    dobrze małżeństwu nie służy.
    CN

  • 12. Data: 2005-07-26 07:10:59
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Fumfol <f...@o...pl> napisał(a):

    > A czemu nie pomyslisz jak sie czul jej maz ktory moze czul sie ciagle
    > odrzucony, brak akceptacji i zaufania.
    > MYsle ze w zyciu powinny wazne byc inne cele niz kasa i ped do ich
    > osiagniecia, pozatym zycie pokazuje ze raz pod gore raz w dol, jakbys
    > ty sie czula tylko kochajac i tylko ufajac ze wazna jest tylko kasa i
    > materialne podejscie:(

    To nie marudź i zbuduj sobie ten dom na działce będącej wyłączną własnością
    męża, najlepiej pakując w niego oszczędności całego życia. Tylko potem nie
    żal się publicznie, jak Ci mąż wystawi walizki za drzwi i zamieszka w Waszym
    wymarzonym gniazdku z nowszym modelem.

    Czego Ci nie życzę, ale liczne zaobserwowane przykłady z życia świadczą o
    tym, że wcale nie jest to taki nierealny scenariusz.

    JoP

  • 13. Data: 2005-07-26 09:51:43
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Fumfol [Mon, 25 Jul 2005 23:11:50 +0200]:

    > pozatym zycie pokazuje ze raz pod gore raz w dol

    No. Znajoma ma teraz w dol, ukochany maz i ojciec jej dziecka
    okazal sie totalnym skurwielem, a mieszkanie dostali od jej
    rodzicow wspolnie. Zastanawia sie teraz dziewczyna wlasnie
    gdzie ma sie podziac. Masz jakies propozycje?

    > jakbys ty sie czula tylko kochajac i tylko ufajac ze wazna
    > jest tylko kasa i materialne podejscie:(

    Tragedia normalnie. Mi by sie z drugiej strony cholernie
    dziwne wydawalo, gdyby babka uparla sie ze _musi_ miec
    polowe domu -- tak jak Ty sie upierasz ;> No, bo co, nie
    ufa mezowi, tylko materialne podejscie reprezentuje i chce
    miec na pismie ze ma polowe? :>

    Ten kij ma dwa konce.

    Kira

  • 14. Data: 2005-07-26 10:22:36
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kira wrote:

> [...]
    > polowe domu -- tak jak Ty sie upierasz ;> No, bo co, nie
    > ufa mezowi, tylko materialne podejscie reprezentuje i chce

    Strzeżonego pan Bóg strzeże. Zauważ, że ONI mają budować dom na JEGO
    działce. Czyli wykładają WSPÓLNĄ kasę na dom, a jak przuyjdzie co do czego,
    to on może powiedzieć sorry, co na mojej ziemi, to moje, i niech ona teraz
    w sądach dowodzi, że nie jest wielblądem i coś jej się z tego domu należy.

    > Ten kij ma dwa konce.

    Ano ma.

    Justyna