  • 1. Data: 2008-10-09 19:39:30
    Temat: termin wypowiedzenia Umowy
    Od: "lonia80" <l...@p...net.pl>

    Proszę o pomoc w takiej sprawie:
    Podpisuję umowę z firmą o świadczenie usług. Tzn. oni świadczą mi usługę
    ciągłą a ja im za to płacę . Umowa jest zawarta do 31.12.r.. czy jeżeli nie
    ma zapisu o możliwości wcześniejszego jej wypowiedzenia to nie ma takiej
    możliwości? Oczywiście jest zapis że jeżeli ja nie będę płacił oni mogą ją
    wypowiedzieć ale nie ma zapisu o tym co będzie jak jakość ich usług się
    obniży. Czy jeżeli nie ma zapisu że można ją wypowiedzieć np. za 3
    miesięcznym okresem to mogę ją wcześniej wypowiedzieć czy nie?

  • 2. Data: 2008-10-10 09:58:42
    Temat: Re: termin wypowiedzenia Umowy
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl>

    każdą umowe mozna rozwiązać albo zerwać.
    Zazwyczaj są określone warunki wcześniejszego zerwania. W sieciach GSM zazwyczaj
    jest to opłata stała.

    W twoim wypadku wygląda ze nie ma, jednak druga strona nie dotrzymała warunków
    umowy wiec mozesz rządać rekompensaty, obniżki, lub ewentualnie rozwiązania.
    Ale jak to wyglada od strony paragrafów- moze sie ktoś jeszcze wypowie...

  • 3. Data: 2008-10-10 10:07:38
    Od: "BETON" <p...@p...onet.pl>

    to jest ta firma ?
    http://www.prosat.net.pl/menu_dol_internet_regulamin