  • 1. Data: 2004-03-15 20:41:44
    Temat: termin rozprawy
    Od: "Pawel" <f...@b...pl>

    Witam!
    Mam pytanie.
    Pewna sprawa w której jestem poszkodowany została skierowana do sądu
    grodzkiego. Z moich wyliczen i ze znajomosci polskiej rzeczywistosci wiem,
    że termin zostanie wyznaczony około czerwca-lipca. Tak się składa że mnie w
    polsce wtedy nie będzie. Co z tym zrobic, da się jakos przeniesc termin.
    Gdybym nie stawił się na taką rozprawę w której jestem poszkodowany (
    kolizja). Czy moja obecność tam jest konieczna?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-03-15 21:52:10
    Temat: Re: termin rozprawy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <f...@b...pl> napisał w wiadomości

    Masz dwa rozwiązania. Poinformować sąd powołując się na sygnaturę akt
    (inaczej zginie), że zamierzasz wyjechać w takim to a takim okresie.
    Wówczas biorąc pod uwagę, że to jeszcze kilka miesięcy, na pewno się
    dostosują.

    Zamiennie możesz nie odebrać wezwania. Nie wiem o co ta sprawa, więc
    trudno mi ocenić, na ile Twoje nieobecność będzie stanowić przeszkodę
    procesową. Może się okazać, że sprawca przyzna się i pójdzie na ugodę i
    sąd w ogóle nie będzie nikogo przesłuchiwał.