  • 1. Data: 2004-03-15 20:03:52
    Temat: posrednictwo pracy - licencja
    Od: "jasio" <m...@w...pl>

    Witajcie,

    będę wdzięczna za wszelkie info dotyczące warunków uzyskania
    licencji/pozwolenia na prowadzenie biura pośrednictwa pracy. Na stronach
    Ministerstwa Pracy ... jakoś nie potrafię znaleźć tych informacji, mimo że
    miła, ale średnio kompetentna pani z Ośrodka Wspierania Przedsiębiorczości
    Urzędu Miejskiego, skierowała mnie tam "po formularz". Zadawane w tym
    temacie pytania w Urzędzie Miejskim (Wydz. Dział. Gosp.) budziły ,co
    najwyżej duże zdziwienie i w rezultacie odsyłanie od Annasza do Kajfasza -
    bez efektów, bo żaden urzędnik nic nie wiedział. Do PUP-u za Chiny nie mogę
    się dodzwonić - wolny sygnał, a chodzić od pokoju do pokoju średnio mi się
    chce, biorąc pod uwagę kompetencje urzędników (w tym wypadku domniemane).
    Google w tym wypadku okazały się mało przyjazne ;(

    Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki i pomoc

    pozdrawiam
    Małgorzata
    www.poznaninaczej.pl