  • 1. Data: 2005-04-26 12:40:02
    Temat: termin na rozpatrzenie reklamacji
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    Witam, prosze o informację, jaki przepis reguluje termin uznania (bądź nie)
    złożonej reklamacji?
    Dziękuję za każdą odpowiedź
    Pozdrawiam
    Remina

  • 2. Data: 2005-04-26 13:22:12
    Temat: Re: termin na rozpatrzenie reklamacji
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    remina napisał(a):
    > Witam, prosze o informację, jaki przepis reguluje termin uznania (bądź nie)
    > złożonej reklamacji?

    reklamacji czego, przez kogo?

    KG

  • 3. Data: 2005-04-26 13:58:17
    Od: "remina" <r...@p...onet.pl>

    > reklamacji czego, przez kogo?
    Od przewoźnika Linii Lotniczych PLL Lot za zagubienie bagazu i
    niedotrzymanie warunków umowy tj. opóźnienie lotu a co za tym idzie
    niemożność kontynuowania podróży . 3 tygodnie mineły od czasu, gdy wysłałam
    reklamacje , do chwili obecnej nie otrzymałam żadnej odpowiedzi - czy jest
    to równoznaczne z jej uznaniem? Jaki przepis to reguluje?
    Pozdrawiam, Remina