  • 1. Data: 2005-04-26 10:49:29
    Temat: co zrobić ze złodziejami opisów?
    Od: Janusz Szczypka <d...@o...pl>

    Witam

    Prowadzę od kilku lat sklep internetowy z nietypowym towarem - wysoka i
    jeszcze wyższa półka.
    Ostatnio otworzyła mi się konkurencja, która stwierdziła, że po co
    opisywać te same produkty raz - i skopiowała ich opisy słowo w słowo ode
    mnie.
    Oczywiście wszystkie opisy produktów w moim sklepie są mojego autorstwa.

    Co robić w takiej sytuacji?

    Pozdrawiam
    Janusz Szczypka

  • 2. Data: 2005-04-26 13:18:46
    Temat: Re: co zrobić ze złodziejami opisów?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Janusz Szczypka" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    W mojej ocenie nic nie można tak naprawdę zrobić. Opis towaru raczej
    dziełem trudno nazwać, toteż uważam, ze prawa autorskiego do niego
    zastosować się nie da.

  • 3. Data: 2005-04-26 13:54:31
    Od: "pit" <p...@n...yahoo.com>

    > W mojej ocenie nic nie można tak naprawdę zrobić. Opis towaru raczej
    > dziełem trudno nazwać, toteż uważam, ze prawa autorskiego do niego
    > zastosować się nie da.

    Dokladnie tak. Mozesz najwyzej sobie ulzyc i napisac im albo
    powiedziec przez telefon co tym myslisz. Ewentualna odpowiedz
    da Ci tylko informacje, jaki poziom kultury reprezentuje Twoja
    konkurencja.

    pit

  • 4. Data: 2005-04-27 10:15:23
    Od: "Michu" <mondio@!wp.pl>