  • 1. Data: 2004-07-05 19:13:30
    Temat: teoretyczne chyba trudne pytanie
    Od: Tofik <no_spam@no_priv.pl>

    Witam
    Załóżmy ze jestem ogromnym miliarderem. Powiedzmy Bill Gates. CHcem na
    wlasny koszt zbudowac prywatne lotnisko gdzie startowalyby i lądowaly
    samoloty pasazerskie - te duze boingi :P(niewiem jak sie pisze)
    Jakie warunki musze spełnić by zarabiać na lotnisku?
    --
    Tofik

  • 2. Data: 2004-07-05 20:16:59
    Temat: Re: teoretyczne chyba trudne pytanie
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Tofik" <no_spam@no_priv.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > samoloty pasazerskie - te duze boingi :P(niewiem jak sie pisze)
    > Jakie warunki musze spełnić by zarabiać na lotnisku?

    Na poczatek zapoznac sie ze slownikiem jezyka polskiego. Jesli wydanie
    ksiazkowe jest nieosiagalne : www.sjp.pwn.pl

  • 3. Data: 2004-07-05 20:21:00
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Tofik wrote:

    > samoloty pasazerskie - te duze boingi :P(niewiem jak sie pisze)
    > Jakie warunki musze spełnić by zarabiać na lotnisku?

    Z prawem to ma niewiele wspolnego chyba. Bez wiedzy na temat
    ruchu lotniczego, wzajemnych rozliczen etc to nie masz to
    uruchamiac betoniarki nawet.
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 4. Data: 2004-07-06 07:50:07
    Od: glokers <glokers[no-spam]@poczta.onet.pl>

    Borszczuk wrote:

    > Z prawem to ma niewiele wspolnego chyba. Bez wiedzy na temat
    > ruchu lotniczego, wzajemnych rozliczen etc to nie masz to
    > uruchamiac betoniarki nawet.

    nie??? to patrz nizej

    Rozporządzenie Ministra Komunikacji z dnia 29 marca 1986 r. w sprawie opłat
    za korzystanie z lotnisk cywilnych oraz lotniczych urządzeń i służb
    naziemnych w ruchu międzynarodowym.

    Zarządzenie Ministra Transportu, Żeglugi i Łączności z dnia 19 lipca 1988 r.
    w sprawie organizacji i zakresu działania państwowego nadzoru nad
    lotnictwem cywilnym oraz zlecenia przedsiębiorstwu państwowemu "Porty
    Lotnicze" niektórych zadań w zakresie ruchu lotniczego.

    Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 18 czerwca 2001 r. w sprawie ustalenia
    morskich i stałych lotniczych przejść granicznych oraz rodzaju ruchu
    dozwolonego przez te przejścia.

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 grudnia 2002 r. w sprawie
    czasu pracy i wypoczynku członków załóg statków powietrznych oraz
    kontrolerów ruchu lotniczego.

    Rozporządzenie ministra Infrastruktury z dnia 8 marca 2004 r. w sprawie
    podziału i szczegółowych zasad korzystania z polskiej przestrzeni
    powietrznej oraz sposobów współdziałania państwowego organu zarządzania
    ruchem lotniczym z cywilnymi i wojskowymi lotniskowymi organami służb ruchu
    lotniczego

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 marca 2004 r. w sprawie
    szczegółowych technicznych przepisów ruchu lotniczego

    Rozporządzenie ministra Infrastruktury z dnia 11 marca 2004 r. w sprawie
    zasad działania służb ruchu lotniczego

    Ustawa z dnia 3 lipca 2002 r. Prawo lotnicze.

    ponadto kc, kpc, kp, bhp i wiele wiele innych

  • 5. Data: 2004-07-07 15:33:34
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 7/5/2004 9:13 PM, Tofik wrote:

> [...]
    > samoloty pasazerskie - te duze boingi :P(niewiem jak sie pisze)
    > Jakie warunki musze spełnić by zarabiać na lotnisku?

    Zarabianie na lotnisku wymaga osiągnięcia tzw. zysku.
    Dla tego celu koniecznej jest wejście we władanie/ posiadanie właściwego
    terenu po niskiej cenie i skłonienie samolotów, by lądowały na Twoim, a
    nie "ich".

    Podstawowym prawem, które reguluje te zagadnienia jest Ustawa o
    wychowaniu w trzeźwości, która okresla ramy nabywania i spożywania
    alkoholu - tego alkoholu będziesz musiał spożyć bardzo wiele z
    własciwymi osobami, by zamierzony cel osiągnąc, więc nalezy dokonywać
    tego zgodnie z prawem.

    Pzdr: Catbert