  • 1. Data: 2004-07-05 17:35:45
    Temat: Bigamia - rejestr
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Witam,

    Zastanawiam sie nad kwestia bigamii. Skoro mozna takie cos wykonac
    to czy to znaczy ze nie istnieje nic ogolnopolskiego (rejestr, baza)
    z ktorej moga korzystac krajowe US celem weryfikacji czy kandydaci
    na malzonkow spelniaja wymagania? A jesli jednak istnieje to gdzie?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-07-05 17:53:52
    Temat: Re: Bigamia - rejestr
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Borszczuk napisał:

> [...]
    > z ktorej moga korzystac krajowe US celem weryfikacji czy kandydaci
    > na malzonkow spelniaja wymagania? A jesli jednak istnieje to gdzie?

    Dość !
    Wiedziałem, że kościelnego nie wezmę, ale jeśli teraz śluby dają w
    skarbówkach , to ja to chrzanię ... NIE ŻENIĘ SIĘ !!!

    Bosz ... a myślałem, że będę miał spokój, a tu podstępem mnie do
    poborcy chcieli zaciągnąć ...

    A na poważnie - GIODO zbombardowałoby taką bazę ...
    "Art. 27
    1. Zabrania się przetwarzania danych ujawniających pochodzenie rasowe
    lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub
    filozoficzne, przynależność wyznaniową, partyjną lub związkową, jak
    również danych o stanie zdrowia, kodzie genetycznym, nałogach lub
    życiu seksualnym oraz danych dotyczących skazań, orzeczeń o ukaraniu i
    mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu
    sądowym lub administracyjnym. "

    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))
    e-mail: http://www.kopernet.eu.org/~promilek/e-mail.jpg
    WWW (co? gdzie? w Przemyślu): http://www.przemysl-przemysl.prv.pl
    Wejdź i nakarm głodne dziecko ! => http://www.pajacyk.pl/

  • 3. Data: 2004-07-05 20:19:45
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > mandatów karnych, a także innych orzeczeń wydanych w postępowaniu
    > sądowym lub administracyjnym. "

    No dobra. wiec rozumiem, ze jak ktos chce cos takiego sprawdzic
    to musi skorumpowac urzednika w odpowiednim US, tak? ;)

  • 4. Data: 2004-07-06 06:15:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Borszczuk" <c...@U...wfmh.org.pl.TW> napisał w
    wiadomości news:cccdas$900$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > to musi skorumpowac urzednika w odpowiednim US, tak? ;)

    widze ze nie trafila do ciebie uwaga stasia :)
    us to urzad skarbowy, a tobie chodzi o usc czyli urzad stanu cywilnego

  • 5. Data: 2004-07-06 06:26:36
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    szerszen wrote:

    > widze ze nie trafila do ciebie uwaga stasia :)
    > us to urzad skarbowy, a tobie chodzi o usc czyli urzad stanu cywilnego

    A tak. Jestem zakrecon wiec nie zwrocilem uwagi. Oczywiscie USC, co
    zapewne kto chcial to pojal ;)

  • 6. Data: 2004-07-06 07:28:55
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > No dobra. wiec rozumiem, ze jak ktos chce cos takiego sprawdzic
    > to musi skorumpowac urzednika w odpowiednim US, tak? ;)

    IMHO - Możesz komuś dać auto a i tak się nie dowiesz ... BELe i inne
    takie bazy są naprawdę mało zelektronizowane, a jeśli nawet urzędasy
    nie wiedzą z czym to się je ... Zastanawiam się , czy nie lepiej
    podpytać policjanta ...

    Ale i to nie jest myślę pewne rozwiązanie ...

  • 7. Data: 2004-07-06 07:49:34
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Stasio Podróżnik wrote:

    > nie wiedzą z czym to się je ... Zastanawiam się , czy nie lepiej
    > podpytać policjanta ...

    Ze niby sprawdzi na podstawie wpisu w dowodzie czy cos, tak?

  • 8. Data: 2004-07-06 09:48:13
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > Ze niby sprawdzi na podstawie wpisu w dowodzie czy cos, tak?

    Choćby po meldunkach ...
    Ostatnio prosiłem znajomą pałkę, o sprawdzenie nr rej. auta należącego
    do żony pana XXXXX YYYYY ur DD/MM/RRRR ... Nie znał danych żony, a
    sprawdził ...

    (Nie znałem numeru rej, a chciałem go poznać - to tak dla jasności)