  • 1. Data: 2004-07-05 18:34:53
    Temat: Aktualizacja oprogramowania
    Od: "Rafaello" <r...@w...pl>

    W firmie w której pracuje mamy oprogramowanie z przed kilku dobrych lat.
    Okazało sie że po zakupie nowych komputerów programy te niedziałają. Twórca
    nieprzystosował ich do szybszych komputerów. Czy ma on obowiązek
    nieodpłatnej aktualizacji?

  • 2. Data: 2004-07-05 18:51:01
    Temat: Re: Aktualizacja oprogramowania
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Rafaello wrote:
> [...]
    > Okazało sie że po zakupie nowych komputerów programy te niedziałają. Twórca
    > nieprzystosował ich do szybszych komputerów. Czy ma on obowiązek

    Nie ma.

    Pozdrawiam

    Czarek Gorzeński

  • 3. Data: 2004-07-05 19:46:15
    Od: "Rafaello" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    Twórca

    > Nie ma.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Czarek Gorzeński

    Jeszcze niedopisałem że programy były kompilowane w Pascalu w którym był
    błąd. Ale twórcy kompilatora (Borland) umiescili poprawkę z której nasz
    programista nie skorzystał i w wyniku tego mamy ten problem.

  • 4. Data: 2004-07-05 19:49:57
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Rafaello <r...@w...pl> wrote:
    > W firmie w której pracuje mamy oprogramowanie z przed kilku dobrych lat.
    > Okaza??o sie ??e po zakupie nowych komputerów programy te niedzia??aj??. Twórca
    > nieprzystosowa?? ich do szybszych komputerów. Czy ma on obowi??zek
    > nieodp??atnej aktualizacji?

    ROTFL...

    Zadam podobne pytanie:
    "W firmie mieliśmy linie kolejową wąskorotową i kupiliśmy do niej
    kilka lat temu wagony. Teraz zamontowaliśmy szeroki tor 1435 mm, i
    okazało się że stare wagony na nim nie działają. Czy producent wagonów
    ma obowiązek bezpłatnej modernizacji wagonów do nowych torów?"

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 5. Data: 2004-07-05 20:34:15
    Od: Czarek Gorzeński <c...@p...org>

    Rafaello wrote:
    > Jeszcze niedopisałem że programy były kompilowane w Pascalu w którym był
    > błąd. Ale twórcy kompilatora (Borland) umiescili poprawkę z której nasz
    > programista nie skorzystał i w wyniku tego mamy ten problem.

    I co w związku z tym?

    AFAIR na jakieś błędy Pascalowego kompilatora są łaty umożliwiające
    wprowadzenie poprawek już do kodu wykonywalnego.

    Pozdrawiam

    PS: Naucz się cytować.

    Czarek Gorzeński

  • 6. Data: 2004-07-06 07:05:29
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Rafaello pisze:

> [...]
    > Okazało sie że po zakupie nowych komputerów programy te niedziałają.
    > Twórca nieprzystosował ich do szybszych komputerów. Czy ma on obowiązek

    Nie ma, ale mozna sobie komputer "spowolnic".
    Nozna tez kupic nowy, lepszy program...

    Boguslaw

  • 7. Data: 2004-07-06 08:40:29
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    Twórca
    > nieprzystosował ich do szybszych komputerów. Czy ma on obowiązek

    chyba Cie pojebalo, aktualicacja to jedynie dobra wola sprzedawcy, chyba
    ze w cenniku jest wymieniona usluga aktualizacji a Ty za nia zaplaciles.
    P.

  • 8. Data: 2004-07-06 19:58:32
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pon 5. lipca 2004 21:46 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Rafaello:

    > Jeszcze niedopisałem że programy były kompilowane w Pascalu w którym był
    > błąd. Ale twórcy kompilatora (Borland) umiescili poprawkę z której nasz
    > programista nie skorzystał i w wyniku tego mamy ten problem.

    Są pacze na exeki. Zrób kopię i spróbuj go zastosować. Jak program nie jest
    jakoś dziwnie robiony, powinno zadziałać.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)