  • 1. Data: 2004-07-05 17:58:01
    Temat: Niezgłoszenie do UP w terminie
    Od: "cOOba" <p...@b...cy>

    Witam,

    Jako na bezrobotnym, zarejestrowanym w UP co jakiś czas ciąży na mnie
    obowiązek stawiania się w Urzędzie Pracy. Niestety, mówiąc wulgarnie (za co
    przepraszam) - dałem d**y !!
    Nie stawiłem się niestety o czym na nieszczęście przekonałem się dopiero
    jakieś 5 min. temu. Teraz powstaje pytanie: Jakie są szanse, że w momencie,
    kiedy zjawię się tam jutro z samego rana to nie stracę ubezpieczenia
    (chciałem co nieco 'ściemnić' jako osoba niepełnosprawna o złym samopoczuciu
    itp, ale nie wiem, czy to nie wbrew prawu). Pytanie jest takie, jak
    napisałem: Czy mogę pojechać jeszcze jutro, czy też już nie ma po co, bo
    przez niestawiennictwo straciłem ubezpieczenie. Za pomoc z góry dziękuję i -
    jeśli to pytanie nie Na Tą Grupę - Przepraszam ;)
    --
    --= cOOba =--
    --= GG:975443 =--

  • 2. Data: 2004-07-06 08:18:04
    Temat: Re: Niezgłoszenie do UP w terminie
    Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl>

    On Mon, 5 Jul 2004 19:58:01 +0200, "cOOba" <p...@b...cy> wrote:

    > Czy mogę pojechać jeszcze jutro, czy też już nie ma po co, bo
    >przez niestawiennictwo straciłem ubezpieczenie.

    Generalnie zgodnie z ich przepisami powinienes stracic status
    bezrobotnego. Ale zdaje sie ze wszystko zalezy od dobrej woli
    urzednika na ktorego trafisz. Mi sie zdarzylo spoznic o dzien i
    zaliczono mi to. Idz wiec i zobacz co sie da zrobic.

    --
    Pozdrawiam, Sabina
    (z adresu usun co trzeba)

    www.pajacyk.pl