    From: AlbertStonoga <a...@j...tu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: telemarketing - można, czy nie można losować sobie numery?
    Date: Thu, 13 May 2021 16:20:54 +0200

    1. Dzwoni automat z pytaniem o OC

    2. Grzecznie zadaję pytanie dlaczego do mnie dzwonią?

    > Dzień dobry,
    >
    > chciałbym uzyskać informację, na podstawie jakiej mojej zgody
    > wykorzystują państwo mój numer telefonu - xxxxxxxxx

    3. odpowiedź z r...@d...pl:

    Niniejszy komunikat głosowy został przesłany w oparciu o dostępne
    publicznie zakresy numeracyjne i nie stanowi oferty marketingowej w
    rozumieniu art. 66 KC.
    Oferta kalkulacji OC jest przedstawiana dopiero po wyrażeniu zgody na
    kontakt z konsultantem.
    Zgodnie z orzecznictwem sądowym (S.O. W-wa - Praga z 4 stycznia 2019 r
    sygn. akt. IV Ca 1873/16)
    oraz pismem UKE do SABI z 21.10.2015 dopuszczalne jest wykonanie
    połączenia w celu pobrania zgody na przedstawienie oferty.

    Celem przetwarzania danych był kontakt z numerem który
    nastąpił w celu zapytania czy
    wyraża Pan/i zgodę na zapoznanie się ze szczegółami kalkulacji polisy
    OC. Nie posiadamy
    żadnych innych danych ani informacji poza numeracją na którą nastąpił
    kontakt telefoniczny.

    Nasz system zarejestrował, że numer tel xxxxxxxxx nie wyraził zgody na
    kontakt ze strony konsultanta więc oferta nie została przedstawiona.
    Numeracja została nam udostępniona przez firmę Fast Motors z
    siedzibą w Pułtusku, ul. Macieja Kazimierza Sarbiewskiego 5.
    NIP: 5681587396, REGON: 364854272,

    Pana numer nie został udostępniony innej firmie.

    Przepraszamy jeżeli został Pan urażony kontaktem z naszej strony.
    Jednocześnie informujemy ,że w/w numeracja została usunięta z naszej
    bazy.

    To można teraz, czy nie można dzwonić na numery chybił trafił?

    --
    Albert Stonoga