    From: "czarny_kruk" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: telefon kom. i dziwna sprawa
    Date: Sun, 17 Feb 2002 00:52:21 +0100

    w lipcu 2000 roku nabylem telefon komorkowy /wraz z 'cyrografem'/ w sieci
    X - umowa zostala zawarta na czas 2 lat z pozniejszym przeksztalceniem na
    czas nie okreslony. niestety, po 10 miesiacach telefon zostal mi skradziony.
    zostalo to zgloszone do w/w sieci komorkowej (na policje niestety nie).
    karta sim zostala zablokowana i zostalem poinformowany o _mozliwosci_
    aktywacji nowej karty sim ze starym numerem telefonu. karty z roznych
    przyczyn nie aktywowalem, ale mialem zamiar w mysl umowy, ktora zawarlem
    uiszczac abonament do czasu wygasniecia. kolejne faktury do mnie nie
    dotarly. pofatygowalem sie do salonu firmowego, gdzie chcialem zaplacic
    tenze abonament, powiedziano mi iz na koncie nie ma jakiegokolwiek
    zadluzenia i nie mam czego placic. nikt rowniez nie dzwonil z tejze sieci
    komorkowej, nie wysylal zadnych rachunkow, pism, ponaglen do zaplaty itp.
    sprawe zostawilem. jakis czas pozniej kupilem tel. w promocji u innego
    operatora.
    czy operator X ma prawo domagac sie ode mnie zaplacenia rachunkow po tym
    czasie, ktory uplynal /za ktore nie dostalem jakiegokolwiek rachunku/?
    lepiej wyslac pismo 'z rezygnacja z uslug w lipcu 2002' czy tez zostawic tak
    jak jest?
    i czy jest jakis ew. termin wygasniecia z tym zwiazany? co byscie poradzili?
    dzieki za jakies konkretne i tresciwe odpowiedzi,
    maciek.