  • 1. Data: 2003-04-08 14:37:33
    Temat: tatuaz a aplikacja ? (zaslyszana rozmowa)
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Ostatnio mialem okazje slyszec ciekawa rozmowe (nie podsluchiwalem specjalnie
    tylko tylko siedzialem w niedalekiej odleglosci od konwersujacych, jakby
    kogos to intersewalo). Tak jak napisalem w poprzednim zdaniu jadlem obiad na
    miescie i slyszalem rozmowe dwoch chlopakow (ok 20stki). Jeden z nich (chyba
    studiowal politologie) twierdzil iz jego rozmowca (nawet jakby jakims cudem
    znalazl) nie bedzie mogl sie dostac na aplikacja poniewaz posiada tatuaz
    (sic!). Oczywiscie, tamten nie chcial sie zgodzic z takim pogladem uznajac
    cala sprawe za wyssana z palca. Dyskusja toczyla sie dalej tym torem przy
    uzyciu mniej lub bardziej absurdalnych argumentow. Co mnie bardziej
    zaciekawilo to to iz pracodawca moze wyslac petenta na badania psychologiczne
    gdy ten posiada ten tatuaz (tak uslyszalem, nie jest to moj poglad).

    Nie bardzo wiem na jakiej podstawie (dyskusja delikatnie mowiac byla
    chatoyczna), ale panowie doszli do konkluzji iz ewentualny tatuaz nie stoi na
    przeszkodzie w odbywaniu aplikacji adwokacjkiej, natomiast uniemozliwia
    odbycie aplikacji sedziowskiej i prokuratorskiej.

    Zastanawiam sie czy jest w tym choc ziarnko prawdy? Tak na marginesie to w
    jaki sposob potencjalny pracodawca moze zweryfikowac czy potencjalny
    pracownik ma tatuaz i wyslac go na te badania (oczywiscie o ile to mozliwe,
    jesli idzie o moj osobisty poglad to raczej uwazam to za nierealne), przeciez
    nie rozkaze mu sie rozebrac?

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 2. Data: 2003-04-08 14:53:38
    Temat: Re: tatuaz a aplikacja ? (zaslyszana rozmowa)
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    hmm.. nie jest to do końca wyssane z palca. Np. nie chcą przyjąć do Policji
    jeśli masz tatuaż w widocznym miejscu, np. na przedramieniu.
    ewa

  • 3. Data: 2003-04-08 15:31:16
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Wt 08 kwi 2003 04:53:38p Ewa napisal(a) nastepujace slowa :

    > hmm.. nie jest to do końca wyssane z palca. Np. nie chcą przyjąć do Policji
    > jeśli masz tatuaż w widocznym miejscu, np. na przedramieniu.

    faktycznie, jest cos takiego. Podobnie chyba bylo kiedys z wojskiem. Mozlwie,
    ze sa jakies przepisy ktore reguluja ta kwestie w
    zakresie pracy w sektorze prywatnym. Warunkiem jest chyba to, ze potencjalny
    tatuaz musi byc w widocznym miejscu, ciezko mi
    wyobrazic sobie sytuacje w ktorej ubiegajacy sie o aplikacje lub o prace
    staje przed pytanie. "Czy ma pan jakies tatuaz, prosze
    zdjac koszule ?" :))))))

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-04-08 15:37:41
    Od: "Ewa" <m...@m...pl>

    ciezko mi
    > wyobrazic sobie sytuacje w ktorej ubiegajacy sie o aplikacje lub o prace
    > staje przed pytanie. "Czy ma pan jakies tatuaz, prosze
    > zdjac koszule ?" :))))))

    koszulę jeszcze bym przełknęła.... ale np. jeśli adept ma tatuaż na d*** ??
    :-))
    e:-)

  • 5. Data: 2003-04-08 16:11:19
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Wt 08 kwi 2003 05:37:41p Ewa napisal(a) nastepujace slowa :

    > koszulę jeszcze bym przełknęła.... ale np. jeśli adept ma tatuaż na d*** ??

    faktycznie sytuacja malo ciekawa zarowno dla pracodawcy jak i petenta :)

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 6. Data: 2003-04-08 18:44:11
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    Użytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mozliwe,
    > jesli idzie o moj osobisty poglad to raczej uwazam to za nierealne),

    BZDURY !!!!!!!!

  • 7. Data: 2003-04-08 19:10:49
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Wt 08 kwi 2003 08:44:11p Tomasz Czmochowski napisal(a)
    nastepujace slowa :

    > BZDURY !!!!!!!!

    dokladnie to samo pomyslalem. Chociaz to i tak jest nic w porownaniu z
    teorami jakie
    tworza ludzie z bs (zachodniopomorska szkola binzesu) tam to jest doslownie
    kabaret.

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 8. Data: 2003-04-10 15:34:33
    Od: "Anna" <a...@w...pl>

> [...]
    > teorami jakie
    > tworza ludzie z bs (zachodniopomorska szkola binzesu) tam to jest

    :-) A jakie teorie tworzą ? Podaj przykład. A co do aplikacji to mam inne
    pytanie: Czy może nie zostać przyjęta osoba, która np. pozowała do reklam
    bielizny (że o akty nie spytam) ? Zakładając że zda egzamin, a może egzaminu
    w ogóle nie będzie mogła zdawać ?

    Pozdrawiam, Ania

  • 9. Data: 2003-04-12 14:57:07
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    Pewnego dnia - Cz 10 kwi 2003 05:34:33p Anna napisal(a) nastepujace slowa
    :

    >:-) A jakie teorie tworzą ? Podaj przykład.

    Kiedys w autobusei slyszalem jak jeden chlopak powiedzial, ze po ataku na
    WTC, jeden chlopak twierdzil, ze Polska "z kazdej strony otoczona
    arabstwem" jest w centrum zagrzonia. Na pytanie rozmowcy "z ktorej strony"
    zmieszal sie troche i dodal, ze "w Niemczech jest duzo Arabow". Kiedys
    slyszalem jeszcze lepszy tekst (ten sam autobus). Jeden pan relacjonujac
    spedzony wieczor w pubie chwalil sie koledze, ze pil drinki z tabasco, na
    pytanie "co to" odpowiedzial: "taka siara, co tak Ci splywa (pokazuje na
    gardlo) ". Rece opadaja.

    --
    huski
    h...@i...pl