  • 1. Data: 2003-04-08 15:22:35
    Temat: Delegowanie na trzy miesiące i.......
    Od: b...@p...onet.pl

    Pracodawca delegował mnie do innej pracy, za moją zgodą. Praca ta mi nie
    odpowiada i jest niezgodna z wcześniej wykonywaną i moim wykształceniem. Nie
    zamierzam więc zgodzić się na jej kontynuację. Moje poprzednie stanowisko
    zlikwidowano. Czy mam szansę na zwolnienie z przyczyn ekonomicznych? Jak mam
    się zachować w dniu, w którym minie termin, a pracodawca nie zareaguje?
    Ta praca bardzo dużo mnie kosztuję i zależy mi, by ją zakończyć.
    B.

  • 2. Data: 2003-04-09 09:52:58
    Temat: Odp: Delegowanie na trzy miesiące i.......
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Pracodawca delegował mnie do innej pracy, za moją zgodą.

    za moją zgodą hm i czego oczekujesz :-) ???

> [...]
    > się zachować w dniu, w którym minie termin, a pracodawca nie zareaguje?
    > Ta praca bardzo dużo mnie kosztuję i zależy mi, by ją zakończyć.

    brak zdecydowania w odpowiednim czasie niekiedy utrudnia nam życie :-)

    Sandra

  • 3. Data: 2003-04-09 13:15:09
    Temat: Re: Delegowanie na trzy miesiące i.......
    Od: b...@p...onet.pl

    > Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:7...@n...onet.pl...
    >
    > za moją zgodą hm  i czego oczekujesz :-) ???

    Pracodawca ma prawo delegować i nie pytać o zgodę, więc odmowa nie wchodziła w
    grę. Nie wiem po co, ale po drodze kazali mi podpisywać papiery typu "deleguję
    do pracy w innej jednostce".Chyba dla porządku w swoich papierach. Taka to była
    zgoda, ot co.

    >brak zdecydowania w odpowiednim czasie niekiedy utrudnia nam życie :-)

    A to swoją drogą...

    B.