  • 1. Data: 2008-01-17 19:24:17
    Temat: tarasy na wysokich kondygnacjach
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Slyszalem, ze aby utworzyc taras na wysokim pietrze (np. na 12) potrzeba
    jakies specjalne zezwolenie. Niestety osoba z ktora rozmawialem nie umiala
    doprecyzowac czy i o jakie przepisy chodzi i kto ma wydac takie pozwolenie.

    Czy ktos sie spotkal z czyms takim ?

    Chodzi o adaptacje dachu tak aby mogla byc tarasem.

    Icek

  • 2. Data: 2008-01-17 20:57:16
    Temat: Re: tarasy na wysokich kondygnacjach
    Od: "Heming" <h...@w...gazeta.pl>

    > Chodzi o adaptacje dachu tak aby mogla byc tarasem.

    Slyszalem o adaptacji strychu, ale zeby dach adoptowac?
    Najprosciej bedzie jak zwrocisz sie z tym pytaniem do swojej
    wspolnoty/spoldzielni mieszkaniowej, bo zdaje sie, ze cos takiego, o ile nie
    wiaze sie z jakimis zmianami architektonicznymi, lezy w jej gestii.

  • 3. Data: 2008-01-18 20:24:43
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    nie
    > wiaze sie z jakimis zmianami architektonicznymi, lezy w jej gestii.

    nie no rozumiem, ze przebudowa dachu wymagac moze pozwolenia na budowe czy
    spelnienia jakis okreslonych warunkow. Chodzi mi o to czy sa dodatkowe
    warunki jakie trzeba spelnic by zamienic dach na taras

    Icek

  • 4. Data: 2008-01-19 23:33:20
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Sprawdź dla loggi i balkonów powyżej ilus tam metrów nad terenem, m.in. wysokości
    barierek i prześwity.
    JaC

    -----