  • 11. Data: 2021-10-17 21:56:12
    Temat: Re: takie tam
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Podobno mieli oddać.

    Szkoda. Za 10 lat mogłaby do muzeum kaczyzmu i kulsonizmu trafiać.

    > Tylko ciekawe jak wygląda po przejściu przez kulsonskie laboratorium, gdzie
    stwierdzili, że nie pozostawia trwałych śladów...

    Normalnie - kulsony obsrały zbroję bez żadnych labów. Przecież nawet w
    kulsonerii nikt nie jest aż tak niedozozwinięty żeby wysyłać kredę do
    labu sprawdzić czy się zmywa. Znaczy tak myślę... Nie jest - prawda? ...
    no ja wiem, że dowcipy, ale aż tak nie... chyba...

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2021-10-18 01:37:55
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Przetarg to nie, bo poniżej progu ustawy o zamówieniach publicznych. Ale
    > mogą mieć wewnętrzny regulamin i taka utylizacja to nie są tanie
    > rzeczy... bez przetargu to nawet lepiej.

    Widze potencjał na grant z elementem przesladowania Chrześcijan.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2021-10-18 01:41:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-17, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    > labu sprawdzić czy się zmywa. Znaczy tak myślę... Nie jest - prawda? ...
    > no ja wiem, że dowcipy, ale aż tak nie... chyba...

    A podpisałbys, że to kreda, jesli w sumie nie wiesz czy to kreda? Ale
    już ktos tam kogoś odpowiednio op..lił i teraz zapewne o to chodzi, co
    zrobić aby dalej nie badać.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2021-10-18 06:43:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A podpisałbys, że to kreda, jesli w sumie nie wiesz czy to kreda?

    Ale nie ma znaczeni czy kreda, tylko czy się łatwo zmywa. TO co oni tam
    badanie spektrometryczne czy jak to się nazywa robili najpierw? Proszę
    powiedz, że nie...

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-10-18 08:43:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale nie ma znaczeni czy kreda, tylko czy się łatwo zmywa. TO co oni tam
    > badanie spektrometryczne czy jak to się nazywa robili najpierw? Proszę
    > powiedz, że nie...

    A skąd ja mam wiedzieć? :) Nie, no nie sądzę, ale skoro ktoś postanowił
    skonfiskować tę kredę, to potwierdzenie, że jest to kreda nie wydaje się
    nie aż tak daleko na spektrum oparow absurdu. Nawet bliżej jest
    stwierdzenie jak bardzo jest ta kreda w zasadzie zmywalna :) Przecież
    mogą być różne rodzaje.

    --
    Marcin

  • 16. Data: 2021-10-18 09:56:02
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcin Debowski napisał(a) :

    > Widze potencjał na grant z elementem przesladowania Chrześcijan.

    Też mi coś, chrześcijan. To takie teraz nie na fali. Spory grant
    można wyszarpnąć z Uni jak wskaże się elementy prześladowania
    muzułmanów LGBTV. I do tego czarnych.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 17. Data: 2021-10-18 16:57:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A skąd ja mam wiedzieć? :) Nie, no nie sądzę, ale skoro ktoś postanowił
    > skonfiskować tę kredę, to potwierdzenie, że jest to kreda nie wydaje się
    > nie aż tak daleko na spektrum oparow absurdu.

    Bo ja wiem? Sądzisz, że jakbym nasrał pod siedzibą pisu, to badaliby czy
    to rzeczywiście gówno?

    Jeśli masz rację, to nalezy z miejsca wypierdolić ze trzech kulsonów, bo
    widać nie mają poważnych zadań i nudzą się w robocie. Więc sobie komenda
    bez nich poradzi.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2021-10-19 01:33:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-18, Zbynek Ltd. <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Też mi coś, chrześcijan. To takie teraz nie na fali. Spory grant
    > można wyszarpnąć z Uni jak wskaże się elementy prześladowania
    > muzułmanów LGBTV. I do tego czarnych.

    Nie po to mamy fundusz ziobry i nie po to wstawalismy z kolan, aby
    żebrac w tej zniewalającej i okradającej nas uni.

    --
    Marcin

  • 19. Data: 2021-10-19 01:34:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-10-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Jeśli masz rację, to nalezy z miejsca wypierdolić ze trzech kulsonów, bo
    > widać nie mają poważnych zadań i nudzą się w robocie. Więc sobie komenda

    Nabijam się przeciez, ale jak masz owsiki to bym nie ryzykował.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2021-10-19 06:20:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nabijam się przeciez, ale jak masz owsiki to bym nie ryzykował.

    Problem w tym, że twoje żarty... brzmią niepokojącą realnie.

    --
    Shrek