    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: takie tam
    Date: Mon, 18 Oct 2021 06:43:10 GMT

    On 2021-10-18, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ale nie ma znaczeni czy kreda, tylko czy się łatwo zmywa. TO co oni tam
    > badanie spektrometryczne czy jak to się nazywa robili najpierw? Proszę
    > powiedz, że nie...

    A skąd ja mam wiedzieć? :) Nie, no nie sądzę, ale skoro ktoś postanowił
    skonfiskować tę kredę, to potwierdzenie, że jest to kreda nie wydaje się
    nie aż tak daleko na spektrum oparow absurdu. Nawet bliżej jest
    stwierdzenie jak bardzo jest ta kreda w zasadzie zmywalna :) Przecież
    mogą być różne rodzaje.

    --
    Marcin