    From: "LLora" <L...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: tablice rejestracyjne
    Date: Sat, 24 Jul 2004 21:40:22 +0200
    Sender: L...@p...onet.pl@dial-1340.bielsko.dialog.net.pl

    Cześć. Mam problem. Nad morze zabieram rowery. Będą "jechały" na bagażniku
    zamocowanym do haka holowniczego w taki sposób, że niestety będą przysłaniać
    tylną tablicę rejestracyjną. Bagażnik sam w sobie nie ma miejsca na
    zamontowanie tablicy (wiem, że są też takie, ale ten jest prostszy - bez
    tablicy i świateł). Chciałam dorobić trzecią tablicę, ale powiedziano mi, że
    się nie da, bo do jednego samochodu można wydać tylko jeden komplet tablic.
    Jak mam tłumaczyć się przed policją? Czy jakies przepisy to regulują? Będę
    wdzięczna za sugestie.
    Pozdrawiam.
    LLora