  • 1. Data: 2002-09-24 15:53:04
    Temat: [szybowce] Ogloszenie o SZD Bielsko
    Od: "Janusz Kesik" <j...@i...pl>

    Witam,

    W "Monitorze Sądowym i Gospodarczym" nr 170 z dnia 3.IX.2002 ukazało się
    ogłoszenie o:
    "Postanowienie o *umożeniu postępowania upadłościowego*: Przedsiębiorstwo
    Doświadczalno-Produkcyjne Szybownictwa PZL-Bielsko w Bielsku-Białej".
    (Wyczytałem o tym w "Rzepce")

    Samego ogłoszenia nie widziałem, ale czy jest ktoś w stanie wyjaśnić mi co
    to jest owo "umorzenie postępowania upadłościowego", kiedy (po co?) się je
    stosuje i jakie są jego konsekwencje?
    Co to upadłość to wiem, ale w tym przypadku nie starcza mi wiedzy.

    Pozdrawiam,

    --
    Janusz Kęsik
    Aeroklub Częstochowski

  • 2. Data: 2002-09-24 16:42:50
    Temat: Re: [szybowce] Ogloszenie o SZD Bielsko
    Od: "Pawel Kucharski" <d...@p...onet.pl>

    "Janusz Kesik" <j...@i...pl> wrote in message
    CIACH
> [...]
    > stosuje i jakie są jego konsekwencje?
    > Co to upadłość to wiem, ale w tym przypadku nie starcza mi wiedzy.

    CIACH

    Witam!
    Umorzenie upadlosciowe stosuje sie kiedy stwierdzi sie ze:
    a) firma ktora upada zostala wyprzedana do cna i nic wiecej nieda sie
    spieniezyc coby posplacac dlugi
    b) w magiczny sposob firma upadajaca dogada sie z wierzycielami i oni umorza
    czesc/calosc* dlugow
    c) prezes magik wyczaruje gotowke i splaci zadluzenie
    tak mi kiedys tlumaczyl pewien jegomosc ale moge sie mylic

    Pozdrawiam
    Pawel Kucharski