  • 1. Data: 2004-01-08 09:43:15
    Temat: szukam ujednoliconego tekstu kodeksu pracy
    Od: "Sławek" <s...@p...onet.pl>

    Bo niestety wyszukiwarka aktów prawnych na www.sejm.gov.pl nie działa :(

    Sławek

  • 2. Data: 2004-01-08 10:42:38
    Temat: Re: szukam ujednoliconego tekstu kodeksu pracy
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    kurdelebele

    zarejestruj się tutaj za darmo
    www.podatki.pl

    i ściągnij
    mam go z tej strony i jest ładny, kolorowe są zmiany

    pozdrawiam
    fart

  • 3. Data: 2004-01-08 15:10:34
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > kurdelebele
    >
    > zarejestruj się tutaj za darmo
    > www.podatki.pl
    >
    > i ściągnij
    > mam go z tej strony i jest ładny, kolorowe są zmiany

    owszem zmiany sa .. ale nie te ostatnie najwazniejsze... Raczej sie ten
    kodeks nie przyda.
    Rowniez nowej nowelizacji nigdzie nie znalazlem.

  • 4. Data: 2004-01-08 17:05:04
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

    http://ipwo.vulcan.pl/ -> Dokumenty -> Inne -> Ustawy -> Koeks pracy.

    --
    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie:

  • 5. Data: 2004-01-09 04:33:33
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > owszem zmiany sa .. ale nie te ostatnie najwazniejsze... Raczej sie ten
    > kodeks nie przyda.
    > Rowniez nowej nowelizacji nigdzie nie znalazlem.

    KURDEEELEBELLLLLE czekaj !!!!!!

    Czy mnie oczy zarosły, czy Tobie coś na widoku siedzi przed oczami ????

    A TO TO NIBY CO JEST ??????
    wchodzę na www.podatki.pl
    klikam na akty prawne
    wybieram kodeks pracy
    http://podatki.pl/bap1.php/ra260574.htm
    i jeśli to nie jest ujednolicone i najnowsze ... to jak ja się nazywam .....
    ???

    aaaaaaa może Ty szukasz tego kodeksu, który ma zostać opracowany na
    podstawie porozumienia OPZZ i pracodawców :)))))))))
    aaa to jeszcze nie ma ale niedługo (czytaj najpóźniej w sierpniu) powinni
    nam go dać.
    Tylko, że tego to jeszcze nawet na komisjach sejmowych nikt nie widział

    pozdrawiam
    fart

    Być może jesteś daltonistą, więc powinieneś sobie zmienić kolor niebieski
    (bo on tam jest nowelizacją) na kursywę.

  • 6. Data: 2004-01-09 08:00:45
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > http://podatki.pl/bap1.php/ra260574.htm
    > i jeśli to nie jest ujednolicone i najnowsze ... to jak ja się nazywam

    Dzis sie zgadza.. ale wczoraj jak Boga Kocham pod tym samym linkiem byl
    kodeks z najpozniejszymi zmianami od 1.1.2003.. Sprawdzalem w histori
    Explorera link mam ten sam, a w tempie strona z kodeksem bez nowych zmian
    ?!?!