    From: "fart" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: szukam ujednoliconego tekstu kodeksu pracy
    Date: Fri, 9 Jan 2004 05:33:33 +0100

    > owszem zmiany sa .. ale nie te ostatnie najwazniejsze... Raczej sie ten
    > kodeks nie przyda.
    > Rowniez nowej nowelizacji nigdzie nie znalazlem.

    KURDEEELEBELLLLLE czekaj !!!!!!

    Czy mnie oczy zarosły, czy Tobie coś na widoku siedzi przed oczami ????

    A TO TO NIBY CO JEST ??????
    wchodzę na www.podatki.pl
    klikam na akty prawne
    wybieram kodeks pracy
    http://podatki.pl/bap1.php/ra260574.htm
    i jeśli to nie jest ujednolicone i najnowsze ... to jak ja się nazywam .....
    ???

    aaaaaaa może Ty szukasz tego kodeksu, który ma zostać opracowany na
    podstawie porozumienia OPZZ i pracodawców :)))))))))
    aaa to jeszcze nie ma ale niedługo (czytaj najpóźniej w sierpniu) powinni
    nam go dać.
    Tylko, że tego to jeszcze nawet na komisjach sejmowych nikt nie widział

    pozdrawiam
    fart

    Być może jesteś daltonistą, więc powinieneś sobie zmienić kolor niebieski
    (bo on tam jest nowelizacją) na kursywę.